فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

استفاده و نگهداری از پرینتر :

اهمیت استفاده و نگهداری از پرینتر می تواند به مراتب مهم تر از خرید این دستگاه باشد . بسیاری از کسانی که پرینتر خریداری می کنن پس از خرید آن از درستی استفاده و نگهداری پرینتر خود غافل می شوند . این غافل شدن زمینه ای را فراهم می کند که پرینترشان  پیش از موعد دچار مشکل گردد . پرینتر دستگاهی است که نیازمند توجه و نگه داری زیادی می باشد . این دستگاه که از قطعات زیادی تشکیل شده است  حجم بالایی از کار را تحمل می نماید . به همین دلیل آسیب پذیر بوده و نیازمند مراقبت اصولی است .

استفاده و نگهداری از پرینتر

نکات مربوط با پرینتر:

ما در این مقاله  چند نکته بسیار مهم درباره استفاده و نگهداری از پرینتر برای شما عزیزان شرح خواهیم داد . پرینتر اهمیت استفاده و نگهداری از پرینتر می تواند به مراتب مهم تر از خرید این دستگاه باشد . بسیاری از کسانی که پرینتر خریداری می کنن پس از خرید آن از درستی استفاده و نگهداری پرینتر خود غافل می شوند . این غافل شدن زمینه ای را فراهم می کند که پرینترشان  پیش از موعد دچار مشکل گردد . پرینتر دستگاهی است که نیازمند توجه و نگه داری زیادی می باشد . این دستگاه که از قطعات زیادی تشکیل شده است  حجم بالایی از کار را تحمل می نماید . به همین دلیل آسیب پذیر بوده و نیازمند مراقبت اصولی است . ما در این مقاله  چند نکته بسیار مهم درباره استفاده و نگهداری از پرینتر برای شما عزیزان شرح خواهیم داد .

بیشتر بدانید از: پرینتر چندکاره

نکات استفاده و نگهداری از پرینتر

نکات نگهداری و استفاده از پرینتر های اچ پی :

– بهترین دمای ممکن برای نگه داری کارتریج ها بین ۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد می باشد . برای این که دمای کارتریج از این دما بیش تر نشود ، پرینتر را هرگز در معرض نور خورشید و مکانی که گرم است قرار ندهید .

– یکی دیگر  نکات مهم در مراقبت این دستگاه این است که محلی که کابل برق به پریز اتصال یافته است هرگز شل نباشد . زیرا که در این مورد ممکن است موجب ایجاد شدن جرقه ، پرینتر دچار مشکل گردد .

– برای پیشگیری نمودن از ورود گرد و غبار به داخل فضای  پرینتر ، این دستگاه را هرگز در کنار پنجره و محیط هایی که آلوده می باشد نصب  نکنید . زیرا که گرد و غبار یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند به چاپگر ها آسیب زیادی برساند .

– یکی دیگر از مهم ترین مواردی که برای نگهدری درست از دستگاه پرینر توصیه می شود این است که پریزی که  دستگاه را به آن متصل می کنید را از پریز هایی که سایر دستگاه ها به آن متصل است از جمله  رایانه ، دستگاه فتوکپی  و … را جدا نمایید . این گونه از وارد شدن فشار مضاعف به پرینتر جلوگیری می شود .

بدانید از : انواع لیبل پرینت

– مورد دیگری از نکات نگهداری که بسیار هم مهم است . این است که به هیچ وجه در دستگاه در حین انجام پرینت باز نشود و همین طور در حین انجام کار دستگاه را خاموش نشود .

– همواره به این نکته توجه داشته باشید که از کاغذهایی که منگه دارند و یا چسب دارند در پرینتر خود استفاده نفرمایید که این کار به دستگاه شما آسیب رسانی می کند .

– از موارد دیگر که همواره به کسانی که با این دستگاه سر و کار دارند توصیه می شود این است که پهنای سینی کاغذ را حتما به طوری تنظیم نمایید که با لبه کاغذ بطور مماس باشد و نیز بطور حداکثر نیم میلی متر از سمت چپ و از سمت راست با کاغذ فاصله ای داشته باشد . این مورد  از مهم ترین نکات نگهداری چاپگر محسوب می شود و حتما باید آن را مورد توجه خود قرار دهید اگر می خواهید مدت های طولانی چاپگر شما کار خود را به درستی انجام دهد و مشکلی برایش ایجاد نشود .

– از نکات دیگر می توان به این اشاره نمود که اگر برای چاپ از کاغذ های گلاسه استفاده می‏ کنید حتما از مدل های مخصوص دستگاه استفاده فرمایید . زیرا که بیش تر کاغذ گلاسه‏ ای که در بازار موجود است مخصوص برای پرینتر های جوهر افشان می باشند . استفاده این نوع از کاغذها در مدل لیزری ، موجب شل شدن کاغذ بر اثر حرارت می شود که باعث شده کاغذ در دستگاه گیر کند و چاپگر نیازمند به تعمیر شود .

با مهام پرینت همراه باشید.

منبع: فروشگاه اینترنتی مهام پرینت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی