فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع پرینتر لیزری

  •  
  • نوشته شده توسط  

۲۰مهر

پرینترها از لحاظ تکنولوژی به دودسته لیزری و جوهرافشان تقسیم می‌شوند. پرینترهای جوهرافشان معمولاً برای چاپ عکس‌های رنگی و باکیفیت بر روی انواع کاغذ مناسب می‌باشند.اما پرینتر لیزری به علت پایین بودن هزینه‌های مواد مصرفی، سرعت بالای چاپ و همچنین استهلاک کمتر موردتوجه ادارات و دفاتر کاری که به طور روزانه نیاز به چاپ اسناد و فاکتورهای متنوع دارند قرار گرفته است. انتخاب یک پرینتر مناسب برای دفتر کار و یا منزل فرایندی ساده است که شما می‌توانید با آگاهی از چند ویژگی اصلی پرینترها مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید. در ادامه باهم با انواع پرینترهای لیزری و چگونگی کارکرد آنها و اطلاعاتی ازاین‌قبیل آشنا خواهیم شد.

  • انواع پرینتر لیزری

نوع کارتریج:

مهم‌ترین ویژگی که خیلی‌ها آن را نادیده می‌گیرند، مدل کارتریجی است که یک پرینتر پشتیبانی می‌کند. کارتریج‌های لیزری دارای دو مشخصه ظرفیت (تعداد برگی که می‌تواند چاپ کند) و کیفیت می‌باشند.

با یک برآورد حدودی می‌توانید تخمین بزنید که نیاز روزانه شما از پرینتر چند برگ چاپ است. در نتیجه باتوجه‌به ظرفیت چاپ کارتریج پرینتر موردنظر، می‌توانید حساب کنید در ماه و یا در سال چند بار نیاز به تعویض و یا شارژ کارتریج دارید.

اگر طبق محاسبات شما مجبورید سالیانه بیشتر از دو بار کارتریج خود را تعویض کنید بهتر است هنگام انتخاب پرینتر به قیمت کارتریج‌های آن دستگاه دقت کنید. بسیاری از پرینترهای جدید کارتریج‌های گران قیمتی دارند و ممکن است هزینه‌های بعدی زیادی را برای شما برجای بگذارند. خوب است بدانید که کارتریج لیزری HP به دو شکل طرح و اورجینال در بازار موجود است. کارتریج‌های طرح همانند اورجینال می‌باشند و تفاوت آنها فقط در کیفیت چاپ است.

تک کاره و یا چندکاره بودن:

انواع پرینتر لیزری عبارت است از سه دسته تک کاره، سه کاره و چهارکاره. پرینترهای تک کاره فقط دارای قابلیت چاپ هستند. پرینترهای سه کاره و چهارکاره علاوه بر چاپ، کپی، اسکن و فکس نیز دارند. پرینتر سه کاره فاقد فکس است و سه قابلیت پرینت، کپی و اسکن برای این دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

پرینترهای تک کاره لیزری:

با پرینترهای تک کاره لیزری متن یا تصویر ایجاد شده را بر روی کاغذ چاپ می‌کنید. پرینتر لیزری از انواع پرکاربرد در منازل و اداره‌ها می‌باشند. پرینتر لیزری به چاپگری گفته می‌شود که از پرتوهای لیزر در آنها برای نشاندن جوهر روی صفحه استفاده می‌شود. بهترین پرینترهای تک کاره لیزری در دودسته رنگی و سیاه‌سفید تقسیم می‌شوند.

برای چاپ متن از پرینترهای لیزری سیاه‌سفید استفاده می‌شود. چاپگر لیزری تک‌رنگ را در بازار می‌توانید با قیمت مناسب و کیفیت پرینت و سرعت پرینت بالا برای منازل و ادارات تهیه کنید. برای چاپ عکس علاوه بر چاپ نوشته از پرینترهای لیزری رنگی استفاده کنید. می‌توانید این نوع پرینتر را از سایت فروشگاه اینترنتی مهام پرینت به‌صورت آنلاین و بهترین کیفیت تهیه کنید.

انواع پرینتر لیزری چندکاره :

پرینترهای چندکاره، فقط مصرف اداری ندارند و برخی از افراد حتی در خانه هم نیازمند یک پرینتر چندکاره هستند. زیرا پرینترهای چندکاره نیاز شما را از داشتن اسکنر، و حتی دستگاه فکس و کپی برآورده می‌کنند. کیفیت ساخت پرینتر و اینکه بتوان چندین سال بدون دردسر و بدون نیاز به مراجعه به تعمیرکار از آن استفاده کرد، اولین نکته برای انتخاب دستگاه است.

باتوجه‌به قیمت بالای پرینترها، باید دستگاهی خریداری شود که در کوتاه‌مدت خراب نشده و بتوان چندین سال از آن استفاده و عمر مفید بالایی داشته باشد. یکی از نکات مهم برای انتخاب پرینتر، هزینه مصرفی آن است. باتوجه‌به قیمت‌های بالای کارتریج، در زمان انتخاب پرینتر توجه کنید که در آینده مجبور نباشید هزینه‌هایی بالایی برای مواد مصرفی پرداخت کنید.

قابلیت اتصال به شبکه از ویژگی‌هایی است که این امکان را به شما می‌دهد تا پرینترتان را به چندین کامپیوتر متصل کنید. پس دارای بودن این قابلیت در انتخاب پرینتر، قابل‌توجه است.

برای کسانی که در خانه و یا حتی اداره و شرکت، ماشین‌های اداری و پرینتر دارند، وجود خدمت تعمیر پرینتر در محل، بسیار قابل‌توجه است. زیرا بدون هیچ دردسری دستگاهشان در محلی که قرار دارد، تعمیر خواهد شد. پس اگر پرینترتان خراب شد، نگران تعمیر آن نباشید؛ زیرا شرکت‌هایی هستند که این قبیل خدمات را ارائه می‌کنند.

نوع چاپ (رنگی، سیاه‌وسفید):

آیا قصد چاپ بنرهای رنگی دارید؟

یا آیا می‌خواهید عکس‌های خانوادگی خود را بر روی کاغذهای گلاسه چاپ کنید؟

اگر جواب شما بله است پرینترهای جوهرافشان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. پرینترهای جوهرافشان کیفیت چاپ رنگی بسیار بالایی دارند و می‌توانند بر روی انواع کاغذ چاپ کنند. اگر فایل‌های متنی همراه با جداول و شکل‌های رنگی را بخواهید پرینت بگیرید پرینتر لیزری رنگی انتخاب خوبی می‌تواند باشد. اما اگر اکثر اسناد موردنیاز شما سیاه‌وسفید هستند و احتیاجی به چاپ رنگی ندارید، پرینترهای لیزری سیاه‌وسفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قابلیت شبکه شدن:

قابلیت شبکه شدن یک پرینتر به این معنی است که بتوان از یک پرینتر برای چندین کامپیوتر و یا دستگاه هوشمند استفاده کرد. ادارات و شرکت‌های بزرگ معمولاً خواهان این ویژگی هستند. با استفاده از این قابلیت و اتصال پرینتر به شبکه داخلی اداره، هر کاربر به طور جداگانه می‌تواند از دستگاه استفاده کند و دستور چاپ اسناد را برای آن بفرستد.

شبکه شدن پرینتر از طریق کابل اینترنت LAN انجام می‌شود و این قابلیت باید در پرینتر موردنظر وجود داشته باشد. بسیاری از پرینترها در کنار قابلیت شبکه شدن از طریق کابل، مجهز به شبکه بی‌سیم (WiFi) هستند. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید از طریق موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و یا هر وسیله هوشمند دیگری که قابلیت وایرلس دارد دستور چاپ را به پرینتر بفرستید و دیگر نیازی به اتصال کابل به آن دستگاه‌ها ندارید.

توان کار در هر ماه:

شرکت‌های سازنده پرینتر پیش از معرفی یک محصول به بازار با روش‌ها و آزمایش‌های مختلفی دستگاه را بررسی می‌کنند تا بتوانند بهترین شرایط برای دیرتر مستهلک شدن پرینتر را ارزیابی کنند. توان کار ماهیانه عددی است که به ما توصیه می‌کند در طی یک بازه ۳۰ روزه حداکثر چه تعداد برگ پرینت بگیریم تا استهلاک چاپگر کمتر باشد.

برای مثال پرینتر M12w اچ‌پی توان ماهیانه حداکثر ۱۰ هزار برگی دارد ولی مقدار توصیه شده از طرف شرکت سازنده برای آن ۱۰۰۰ برگ است. شما هم می‌توانید قبل از خرید یک پرینتر حجم چاپ ماهیانه خود را تخمین بزنید و با استفاده از آن عدد و همچنین توان کار ماهانه دستگاهی مناسب انتخاب کنید.

امروزه استفاده از پرینتر لیزری برای چاپ، اسکن، فکس و کپی در میان کاربران بسیار رایج شده است و تقریباً می‌توان گفت طرف‌داران چاپگرها بیشتر تمایل به خرید پرینتر لیزری پیدا کرده‌اند تا تهیه نمودن یک چاپگر جوهرافشان! در ایران شما با برندهای مختلفی جهت خرید یک کدام از این چاپگرهای لیزری مواجه نیستید و تنها این کمپانی های HP و Canon و همچنین Brother هستند که به‌صورت جدی و تخصصی در زمینه طراحی و تولید انواع پرینترهای لیزری فعالیت می‌کنند.

نکاتی دیگری که در هنگام خرید انواع پرینتر لیزری باید به آن توجه کنید:

قابلیت انجام چاپ دو رو: چاپ دو رو یا Duplex یک ویژگی نسبتاً جدید و امروزی که برای پرینترها به‌حساب می‌آید، قابلیت چاپ دو رو برای آن‌ها می باشد که می‌تواند برای کاربرانی که دارای فایل‌های زیاد تصویری هستند و می خواهند به‌صورت پشت‌ورو بر روی برگه چاپ کنند، بسیار حائز اهمیت باشد.

سرعت چاپ:

از دیگر موارد مهمی که معمولاً خریداران از فروشندگان به هنگام خرید یک پرینتر لیزری سؤال می‌کنند، سرعت دستگاه چاپگری است که آن را انتخاب نموده‌اند! سرعت پرینترهای لیزری عمدتاً بین ۱۰ تا ۳۰ برگه در دقیقه است که البته این سرعت در برخی از مدل ها بیشتر و در برخی دیگر ممکن است کمتر باشد. با این حال ما به شما توصیه می کنیم که حتی‌المقدور به سراغ چاپگرهایی بروید که از سرعت ۲۰ برگه در دقیقه برخوردار هستند. فراموش نکنید گاهی سرعت بالا در فرایند چاپ از کیفیت کار به شدت می کاهد.

سیستم تغذیه خودکار:

تغذیه خودکار یا ADF نیز از دیگر ویژگی‌های برجسته برای یک چاپگر لیزری و یا جوهرافشان به‌حساب می‌آید. با وجود این ویژگی دیگر لازم نیست شما برای انجام عمل کپی یکی‌یکی برگه‌ها را در سینی پرینتر قرار دهید؛ زیرا این سیستم به طور کاملاً خودکار عمل کرده و برای انجام کپی در مقیاس‌های بالا تک‌تک برگه‌ها را برداشته و آن‌ها را وارد دستگاه جهت چاپ و تکثیر می‌کند. لازم به ذکر است که سیستم تغذیه خودکار ADF کاملاً حساس است و بایستی از کاغذهای کاملاً صاف و بی نقص در آن استفاده نمود.

کیفیت خروجی:

اغلب کیفیت چاپگرهای لیزری ۶۰۰dpi است که عموماً نیز برای چاپ انواع و اقسام فایل‌های متنی و تصویری مناسب می باشد. البته ناگفته نماند که کیفیت چاپ در برخی از مدل‌های لیزری از چاپگرها متفاوت است و این بستگی به سطح پرینتر و همچنین کمپانی تولید کننده آن دارد.

انتخاب یک پرینتر مناسب برای مصارف خانگی بسیار مهم است، زیرا می‌تواند تمام نیازها و انتظارات شما را برآورده سازد. از سوالاتی که بسیاری از کاربران هنگام خرید پرینتر برای مصارف خانگی دارند، این است که لیزری بهتر است یا جوهرافشان؟ پرینتر خانگی تک کاره است یا چندکاره؟ امروزه در بازار چاپگرها با تنوع مدل و برندها عرضه شده است. از برندهای معتبر تولید کننده چاپگرهای خانگی می‌توان به HP (اچ پی)، Canon (کانن)، Brother (برادر)، Epson (اپسون) و Samsung (سامسونگ) اشاره کرد. هرکدام از این کمپانی ها ویژگی و قیمت‌های متنوعی دارند که کاربر بر اساس نیاز خود آن را انتخاب می‌کند.

پرینترهای خانگی برای بسیاری از افراد بسیار ضروری و مهم می‌باشد، اگر به دنبال پرینتر برای مصارف خانگی هستید ما به شما ۶ مورد از بهترین چاپگرهای خانگی در سال ۲۰۱۹ که در بازار ارائه شده است را به شما معرفی می‌کنیم.

زمانی که به دنبال چاپگر هستید موارد مهمی را باید در نظر بگیرید. برای مثال اندازه دستگاه برای منزل نباید مانند یک پرینتر برای مصارف اداری و سازمانی باشد، زیرا فضای زیادی از میز شما را اشغال می‌کند، پس بهتر است دستگاهی با ابعاد کوچک‌تر انتخاب کنید. همچنین اگر حجم کاری شما پایین است نباید به دنبال محصولی با سرعت بالا و گران‌قیمت بروید.

پیش از آنکه تصمیم بگیرید، چه پرینتری برای خانه شما مناسب است، باید بدانید که دقیقاً به چیزی نیاز دارید و چه چیزهایی برای شما چندان واجب نیستند.

اولین پرسشی که باید به آن پاسخ دهید، آن است که، “آیا به چاپ رنگی احتیاج دارید؟ ” پاسخ‌دادن، به این پرسش، گزینه‌های احتمالی موجود را تا حد زیادی کم می‌کند.

پرسش بعدی آن است که، به طور متوسط در هر هفته چند برگ پرینت می‌گیرید و تا چه اندازه از چاپگر استفاده می‌کنید. پاسخ‌دادن به این سؤال نیز می‌تواند تا حد بسیاری شما را در راه خرید یک پرینتر خانگی به سمت هدفی مشخص سوق دهد.

ممکن است هدف شما از چاپ در خانه خود، ثبت برخی یادگاری‌ها، یا انجام کارها در مواقع خیلی ضروری باشد. این در حالی است که ممکن است فردی دیگر، در خانه خود، یک آتلیه کوچک داشته باشد که از دوستان و آشنایان عکس انداخته و می‌خواهد خود، این عکس‌ها را در خانه پرینت بگیرد.

انواع پرینتر لیزری بزرگ‌تر

به‌ندرت پیش می‌آید شخصی به تعداد بالایی پرینت در خانه خود احتیاج دارد، از این رو، پرینترهای سنگین، گزینه‌ی خوبی برای مصارف خانگی نیستند. بااین‌وجود ممکن است، اشخاصی وجود داشته باشند که در خانه خود، یک کسب‌وکار کوچک راه انداخته باشند. در این صورت و نیاز به انجام تعداد زیادی چاپ، این گزینه، نیز می‌تواند بررسی شود.

لازم به ذکر است، این پرینترها قیمت بالایی داشته و فقط در صورتی باید، به خرید یکی از آن‌ها فکر کنید، به معنای واقعی تعداد زیادی پرینت در منزل خود می‌گیرید.

پرینترهای چندکاره

اگر از آن دسته اشخاص هستید که در خانه خود، گاهاً احتیاج به چاپ متون، یا کپی گرفتن در تعداد کم دارید. این دسته از محصولات، یعنی دستگاه های چندکاره لیزری می‌تواند برای شما مناسب باشد. خرید این دستگاه ها برای اشخاصی که چند بچه محصل در خانه دارند، مفید واقع خواهد شد. این پرینترها، از آن جهت که می‌توان از آن‌ها برای اسکن کردن، کپی گرفتن و چاپ استفاده کرد و چند نیاز را با هم بر طرف می‌کنند. گزینه‌ی خوبی برا استفاده در خانه خواهند بود.

پرینتر چاپ عکس خانگی

پرینتر چاپ عکس خانگی برای آن دسته از اشخاص که قصد دارند، به‌صورت حرفه ای، در خانه خود، عکس چاپ کنند مناسب است. در غیر این صورت و شرایطی که نیازی به چاپ عکس وجود نداشته باشد و هدف تنها چاپ تصاویر رنگی مانند چارت‌ها باشد، می‌توان از یک پرینتر جوهرافشان معمولی در خانه استفاده کرد.

از ویژگی‌های موردبحث در هنگام خرید، یک پرینتر چاپ عکس می‌توان در مورد سایز کوچک و مناسب برای مصارف خانگی، دقت چاپ، ظرفیت کارتریج‌ها، وجود یا عدم وجود اسکنر، قیمت دستگاه و مواد مصرفی باشد.

هزینه‌های نگهداری پرینتر خانگی

همان‌طور که می‌دانید، پرینترها، از وسیله‌ای به نام کارتریج، جهت، چاپ بر روی کاغذ استفاده می‌کنند. چنانچه جوهر کارتریج‌های جوهرافشان، به اتمام برسد، باید کارتریج نو برای پرینتر خود تهیه کنید. این در حالی است که، کارتریج لیزری امکان شارژ مجدد را دارد.

ازآنجاکه هزینه اصلی در استفاده از پرینتر به میزان نیاز به تعویض و یا شارژ کارتریج بازمی‌گردد، هنگام انتخاب بهترین پرینتر خانگی برای خانه خود، باید به این گزینه توجه کنید.

معرفی بهترین پرینترهای خانگی در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰

پرینتر چهارکاره کانن MX922

از بهترین پرینترها برای مصارفی خانگی در سال ۲۰۱۸ است که توسط کمپانی معروف Canon تولید شده است. از ویژگی‌های مثبت این دستگاه می‌توان به چندمنظوره بودن آن که شامل فکس، کپی، پرینت و اسکن است اشاره کرد. از سیستم تغذیه خودکار (Automatic document feeder) برخوردار است که این امکان را به شما می‌دهد همزمان چندین برگ را قرار داده و بر روی آن‌ها عملیات مختلفی را انجام دهید. به‌عنوان‌مثال یک صفحه را اسکن کنید و برگه‌ای دیگر را پرینت بگیرید. قابلیت اتصال به اینترنت به دو حالت بی‌سیم و با سیم را دارد. این چاپگر می‌تواند در ماه حدود ۲۵۰۰ صفحه را چاپ کند. باتوجه‌به ویژگی‌های گفته شده قیمت بسیار مناسب آن نیز باعث انتخاب بهترین چاپگر خانگی شده است.

پرینتر جوهرافشان چندکاره HP 4520

این چاپگر به‌عنوان یکی دیگر از پرینترهای خانگی ۲۰۱۸ معرفی شده است. سرعت آن برای چاپ سیاه‌وسفید ۹.۵ برگ در دقیقه و برای رنگی ۶.۸ برگ در دقیقه است. این دستگاه به‌صورت سه کاره عمل می‌کند بدین صورت که شما همزمان می‌توانید عملیات کپی، پرینت و اسکن را انجام دهید. از قابلیت‌های ویژه آن اتصال به وای‌فای است. شرکت اچ پی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های کاربران HP instant ink (پک جوهر) را همراه دستگاه ارائه داده است.

پرینتر لیزری سامسونگ SL-M2020W/XAA

تکنولوژی این چاپگر سیاه‌وسفید از نوع لیزری است. این پرینتر سامسونگ از سرعت بسیار بالا ۲۱ برگ در دقیقه برخوردار است. با بیشتر سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس سازگاری دارد و تصاویر و اسناد را با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌دهد. از فناوری Advanced rendering technology توسط کمپانی سامسونگ در این دستگاه قرار داده شده است.

پرینتر لیزری برادر HL-L2340DW

شرکت برادر با تولید چاپگر HL-L2340DW توانست به‌عنوان بهترین پرینتر خانگی ۲۰۱۸ قرار بگیرد. این پرینتر برادر با سرعت بالایی که دارد قادر است ۲۷ برگ سیاه‌وسفید را در دقیقه پرینت بگیرد. یکی از ویژگی‌هایی که موردتوجه کاربران قرار گرفته، قابلیت چاپ دو رو آن است. از روش‌های اتصال مانند Google cloud print، Brother iPrint & scan، Air print و wifi-Direct پشتیبانی می‌کند.

پرینتر جوهرافشان کانن MG7720

یکی از پیشرفته‌ترین چاپگرهای خانگی در سال ۲۰۱۸ بوده که از تکنولوژی جوهرافشان برخوردار است. دارای عملکرد چندمنظوره کپی، اسکن و فکس می‌باشد. قابلیت اتصال به وایرلس را دارد. امکان پرینت به روش‌ها متفاوت مانند Apple Airprint، Morphia printing service Google cloud print و Canon print app را دارد. از طریق این پرینتر امکان چاپ لیبل بر روی DVD و CD را به شما می‌دهد.

پرینتر چاپ عکس اپسون Expression Home XP-430

یکی از پرینترهای خانگی مخصوص چاپ عکس بوده و قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند را دارد. این پرینتر اپسون با داشتن شکاف مموری که دارد این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون روشن‌کردن کامپیوتر بتوانند عملیات پرینت را انجام دهد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M15a

پرینتر M15a از تولیدات شرکت اچ پی، برای کسب کارهای کوچک و مصارف خانگی با حجم کاری کم عرضه شده است. این پرینتر دارای ابعاد چاپ A4 بوده و برخلاف ظاهر و ابعاد جمع و جوری که دارد، عملکرد قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد که اسناد و متون چاپی شما را با رزولوشن ۶۰۰×۶۰۰ dpi به‌صورت سیاه‌وسفید چاپ می‌نماید.

پرینتر لیزری تک کاره M12a

پرینتر لیزری M12A در بین پرینترهای سیاه‌سفید تک کاره و پایین رده شرکت اچ پی از سرعت و کیفیت خوبی برخوردار است.

از لحاظ ظاهری بسیار شیک و جمع جور بوده که برای محیط‌های کوچک بسیار مناسب می‌باشد.

  • انواع پرینتر لیزری

پرینتر لیزری تک کاره M15w

کاربرانی که به دنبال یک پرینتر تک کاره با قابلیت اتصال به وای‌فای هستند، این پرینتر می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. اسناد و مدارک با فناوری لیزری به‌صورت سیاه‌وسفید با این دستگاه به چاپ می‌رسند.

نتیجه گیری نهایی ما این است: چنانچه، قصد خرید پرینتری را برای خانه خود دارید، بهتر است ابتدا تمامی موارد ذکر شده را سبک سنگین کرده و نیازهای خود را بسنجید.

چنانچه قصد چاپ رنگی دارید، بهتر است یک پرینتر جوهرافشان را برای خانه خود انتخاب کنید و اگر عکس هم چاپ می‌کنید باید یک پرینتر چاپ عکس خانگی باشد.

 این در حالی است که اگر فقط چاپ سیاه‌وسفید لازم دارید، باید یک پرینتر لیزری تک‌رنگ سبک یا متوسط تهیه کنید.

منبع:سایت مهام پرینت

  • maham print
  • ۰
  • ۰

وبلاگ

دسته‌بندی نشده

بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۰

  •  
  • نوشته شده توسط  

۱۹مهر

رایانه ها و لپ تاپ ها به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان می باشد که نقش و تاثیر بسیار زیادی در راهبرد های هدف انسان دارند و توانسته اند در مدت زمانی اندک به یکی از بهترین وسیله های هدفمند کاری تبدیل شوند. در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۰ آشنا کنیم و اطلاعاتی مفید و ارزنده در رابطه با آنها در اختیار شما قرار دهیم تا شما را در تصمیم گیری و انتخاب لپ تاپی جدید یاری رساند و به شما کمک کند که لپ تاپ مد نظر خود را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید.

لپ تاپ Dell  XPS 13

این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۰ میباشد که به دلیل دارا بودن قابلیت های بسیار زیاد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و بسیاری از افراد برای خریداری و استفاده از آن ترغیب میشوند. این لپ تاپ در کنار قابلیت های بسیار ویژه ای که دارد از هزینه بسیار مناسبی برخوردار میباشد. این لپ تاپ سرعت بالایی دارد و به راحتی قابل حمل است همچنین از ظاهر زیبایی نیز برخوردار میباشد. رم این لپ تاپ ۸ میباشد و دارای صفحه نمایش ۴k میباشد.
 

لپ تاپ    Macbook Air

این لپ تاپ یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۰ میباشد که به دلیل دارا بودن ویژگی های بسیار زیاد مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته و بیشتر افراد برای خریداری آن ترغیب میشوند. این لپ تاپ دارای رم ۸ و هارد ۱۲۸گیگابایتی میباشد که موجب شده است توجه بسیاری از افراد به آن جلب شده و بسیاری از افراد خواهان خریداری و استفاده از آن باشند.

لپ تاپ Google Pixelbook

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۰ میباشد که به دلیل دارا بودن قابلیت های بسیار زیادی مانند حافظه بالا، زیبایی و قابل حمل بودن توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از لپ تاپ های با کیفیت و محبوب تبدیل شود. میتوانیم بگوییم این لپ تاپ از هزینه مناسبی نیز برخوردار میباشد.


مهام پرینت

مهام پرینت یکی از مراکز تخصصی در زمینه فروش انواع و اقسام وسایل های مورد در صنعت میباشد که با دارا بودن کادر متخصص و کارآمد و همچنین به کارگیری دانش و تکنولوژی روز دنیا توانسته است نقش و تاثیر بسیار زیادی در فروش محصولات با کیفیت داشته باشد. محصولات این مرکز علاوه بر این که از کیفیت بالاتری نسبت به سایر مراکز برخوردار میباشند از هزینه مناسب تری نیز برخوردار میباشند که موجب میشود که توجه بسیاری از افراد به خریداری محصول از این مرکز جلب شده و بسیاری از افراد خواهان خریداری و استفاده از این محصولات باشند و از این محصولات استفاده کنند.

متخصصان حرفه ای و مشاوران حرفه ای این مرکز سعی دارند که قبل از فروش محصولات اطلاعاتی کامل و جامع را در رابطه با محصول مورد نظر به شما ارائه داده و در انتخاب محصولی با کیفیت شما را یاری رسانند و به شما کمک کنند که بتوانند محصولی با کیفیت را خریداری کنند.

منبع:سایت مهام پرینت

  • maham print
  • ۰
  • ۰

۱۶مهر

نحوه نصب دوربین های مداربسته

دوربین‌های مداربسته نقش و تاثیر بسیار زیادی در ایجاد امنیت و جلوگیری از دزدی ها و اشتباهات دارند. به این نکته توجه فرمایید که تنها استفاده از دوربین های مداربسته نمی‌توانند امنیت لازم را ایجاد نماید بلکه نحوه نصب دوربین‌های مداربسته نیز بسیار مهم می باشد و درصورتی‌که دوربین‌ها به طور صحیح نصب نشود نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد.

به این نکته توجه فرمایید که نصب دقیق و اصولی این تابلوها تنها از دست متخصصان این زمینه بر می آید و کار هر کسی نیست. به این نکته توجه فرمایید که اگر این دوربین‌ها به صورت اصولی نصب نشود نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشند بنابراین لازم است که در هنگام نصب این دوربین ها به متخصصان مربوطه مراجعه کرده و با کمک آن‌ها دوربین را در بهترین مکان نصب کرده و از آن استفاده نمایید.

نحوه نصب دوربین‌های مدار بسته ای بسیار تخصصی است. پس از خریداری این دوربین ها باید بهترین مکان برای نصب آن‌ها در نظر گرفته شود او سپس با سیم‌کشی‌های اصولی روش‌های خاص این دوربین نصب شود و به کار گرفته شود.
شناخت بهترین مکان برای نصب دوربین کمک می‌کند که شما دسترسی بیشتری به مکان‌های مختلف داشته باشید و بتوانید از دوربین نصب شده بیشتر استفاده کنید.

دوربین مداربسته

اگر مراحل سیم کشی این دوربین به درستی انجام نشود ممکن است در نحوه نصب دوربین مداربسته اختلال ایجاد شده و دوربین به درستی کار نکند. سیم‌کشی سیم‌های این توربین تنها از دست افراد متخصص و کارآمد در این زمینه برمی‌آید و کار هرکسی نیست.

پس از انتخاب بهترین دوربین و خریداری آن و همچنین یافتن بهترین مکان برای نصب آن و سیم کشی کردن فرد متخصص باید دوربین را راه‌اندازی کند.

مهام پرینت

مهام پرینت به‌عنوان مرکزی تخصصی در زمینه فروش انواع و اقسام لوازم و ابزارهای مورد نیاز در صنعت محسوب می‌شوند که با دارا بودن وسیله‌های باکیفیت و فروش ارزان‌تر آن‌ها نسبت به سایر مراکز توانسته است در مدت زمانی اندک توجه بسیاری از افراد جلب کرده و محصولات بیشتری را به فروش برساند. این مرکز می‌تواند در زمینه خرید دوربین مداربسته بسیار به شما کمک کند و شما را یاری رساند که بهترین دوربین را خریداری و از آن استفاده نمایید. مشاوران و متخصصان این مجموعه به شما کمک می‌کنند تا بهترین محصول را انتخاب کرده و خریداری نمایید و همچنین اطلاعات بسیار زیادی را در رابطه با محصول مورد نظر در اختیار شما قرار می دهند تا شما بتوانید با دانش و اطلاعات بیشتر تصمیم‌گیری نمایید.

این مرکز دارای نیروها و کادر متخصصی می‌باشد که می‌توانند در زمینه نحوه نصب دوربین‌های مداربسته به شما یاری رسانند.
همچنین این مرکز در قبال ارائه خدمات و فروش محصولات به شما گارانتی ارائه می دهند و به شما این اطمینان را می‌دهند که در صورت مشاهده هر گونه اختلال می‌توانید با مراجعه به این مرکز اختلال پیش آمده را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه رفع نمایید.
این مرکز با بکارگیری نیروها و کادر متخصص توانسته است بالاترین سطح از خدمات را ارائه دهند به رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید.

منبع:سایت مهام پرینت

  • maham print
  • ۰
  • ۰

قطعات اسکنر

 

اگر چه قطعات اسکنر با یکدیگر متفاوت است و هر کدام از قطعات مختلفی  مانند لنز و آینه ها تشکیل شده است .اما تمامی اسکنرها دارای تکنولوژی اسکن میباشند که باید در نظر گرفته شود و در هنگام انتخاب بهترین اسکنر نباید از آن غافل شد و آن را نادیده گرفت.

اسکنرها وسیله های جانبی رایانه ها میباشند که با کمک گرفتن از رایانه ها وظیفه اسکن کردن را برعهده داشته و نقش و تاثیر بسیار زیادی در زندگی انسان دارند و میتوانیم بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان میباشند.

اسکنرها انواع مختلفی داشته که هر کدام از قطعات مختلفی تشکیل شده است.نحوه کار تمامی اسکنرها به این گونه است که تصویر یا سند متنی که اسکن میشود از طریق لنزها، آیینه‌ها و فیلترها به آرایه‌های CCD می‌رسند.

به اجزای نامبرده هد اسکنر گفته میشود.

مسیر رسیدن بهCCDدر اسکنرهای مختلف متفاوت میباشد.
همان گونه که قبلا نیز گفته شد اسکنرها انواع مختلفی داشته که هر کدام از قطعات اسکنر متفاوتی ساخته شده اند

اما به طور کلی می توانیم بگوییم که اسکنرها بر اساس نحوه قرارگیری قطعات در دو نوع یک گذر و سه گذر عمل اسکن کردن را به پایان میرسانند.
جالب است بدانید اسکنرهای سه گذر در سه مرحله اسکن کردن را انجام داده و اسکنرهای یک گذر در یک مرحله.

قطعات اسکنر در اسکنرهای یک گذر و سه گذر با یکدیگر متفاوت است و همین موضوع موجب شده است که نحوه کارکرد  و اسکن کردن آنها با یکدیگر متفاوت باشد.
شاید جالب باشد بدانید که امروزه تمامی اسکنرها یک گذر میباشند و در یک مرحله  اسکن کردن را انجام میدهند.
رم یا حافظه یکی از قطعات اسکنر محسوب میشود که نقش و تاثیر بسیار  زیادی در انتخاب بهترین اسکنر دارد

به گونه ای که بهترین اسکنرها از رم بالایی برخوردار میباشند.

همچنین در تمامی اسکنر ها از لیزر استفاده شده است و لیزر یکی از  قطعات اسکنر محسوب می شود.اگر چه هر اسکنر از انواع و اقسام مختلفی قطعه تشکیل میشود اما تمامی اسکنرها معمولا دارای رم و لیزر میباشند.

مهام پرینت

مهام پرینت به عنوان مرکزی تخصصی در زمینه فروش انواع و اقسام وسیله های موجود در صنعت میتواند به شما در انتخاب بهترین وسیله کمک کند.

هزینه خریداری وسیله مورد نیاز خود از این مرکز بسیار پایین تر از سایر مراکز بوده و شما میتوانید با مراجعه به این مرکز و پرداخت هزینه ای بسیار مناسب به راحتی وسیله مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به کار گیرید.

این مجموعه دارای مشاوران و متخصصان بسیار زیادی میباشد

که در زمینه مشاوره قبل از فروش میتوانند به شما کمک کنند و شما را یاری رسانده تا بهترین وسیله را انتخاب کرده  و خریداری نمایید.

بنابراین برای آگاهی یافتن از قطعات اسکنر میتوانید با این مشاوران مشورت کرده و با اطلاعاتی کامل تر نسبت به خریداری اسکنر مورد نیاز خود اقدام نمایید.

وسیله های موجود در این مرکز اغلب وسیله هایی با کیفیت میباشند که با هزینه ای مناسب به فروش میرسند و معمولا توجه بیشتر افراد را به خود جلب کرده اند.

 

منبع:سایت مهام پرینت

  • maham print
  • ۰
  • ۰
  • maham print
  • ۰
  • ۰

۰۳مهر

کاربرد پودر شارژ

امروز پرینترها به طور گسترده تر در زندگی انسان نقش و تاثیر دارند و پیش‌بینی می‌شود که تاثیر پرینتر در زندگی انسان روز به ‌روز بیشتر خواهد شد و ما در طول زندگی خود حداقل یک‌بار از این وسیله کاربردی استفاده می‌کنیم. پودر شارژ کارتریج برای تامین جوهر مورد نیاز در پرینتر ها استفاده میشود و در صورت کمبود ما شاهد پرینت اسناد و مدارک به شکل کم رنگ می باشیم بنابراین لازم است که نسبت به خریداری و استفاده از آن دقت کنیم و بدون شناخت از آن هیچگونه اقدامی نکنیم. کاربرد پودر شارژ بسیار گسترده بوده و موجب شده است که پرینتر ها در کار و نقش خود بسیار محبوب تر و موفق تر جلوه کند بنابراین لازم است که نسبت به خریداری و نگهداری از آن دقت نمایید.


یکی از مهم ترین کاربرد پودر شارژ این است که ما شاهد پرینت اسناد و مدارک مهم خود با کیفیتی بالاتر و خوش رنگ تر می باشیم. این پودر از هزینه مناسبی برخوردار است و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب و در زمانی اندک این پودر کاربردی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این وسیله یکی از وسیله های کاربردی و مورد نیاز پرینتر محسوب میشود به همین دلیل نیز بسیار با اهمیت میباشد.از آنجایی که پرینتر ها نقش و تاثیر بسیار گسترده ای در زندگی انسان دارند بنابراین کاربرد پودر شارژ بر هیچکس پوشیده نیست و تقریبا تمامی افراد نسبت به این وسیله کاربردی و مزایای آن در کارکرد پرینتر اطلاع دارند و میدانند که بدون وجود آن کارکرد پرینتر غیر ممکن است. این وسیله کاربردی هزینه مناسبی دارد و در پرینتر های رنگی دارای رنگ های مختلفی میباشد.

کاربرد پودر شارژ

مهام پرینت

مهام پرینت به عنوان مرکزی معتبر و تخصصی در زمینه فروش انواع و اقسام وسیله های کاربردی در صنعت محسوب میشود که با دارا بودن وسیله های با کیفیت توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و در فروش بسیار کارآمد واقع شود. این مرکز نسبت به سایر مراکز از هزینه بسیار مناسبی برخوردار بوده و در قبال فروش وسیله های خود هزینه کمتری دریافت میکند. همچنین این مرکز در هنگام فروش با ارائه اطلاعاتی کامل در رابطه با محصول سعی در فروش محصولات خود به صورت حرفه ای دارد و در این زمینه مشاوران فروش بسیار کارامد میباشند.همچنین این مرکز با ارائه گارانتی خدمات پس از فروش به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت مشاهده هرگونه خرابی می‌توانید با مراجعه به این مرکز مشکلات پیش آمده را در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه برطرف نمایید.ب

نابراین اگر شما نیز پس از شناخت کاربرد پودر شارژ به فکرخریداری این وسیله افتاده‌اید می‌توانید با مراجعه به مرکز حرفه‌ای و با پرداخت هزینه بسیار مناسب و در کمترین زمان ممکن وسیله مورد نیاز خود را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید. همچنین می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اختلال با مراجعه به این مرکز از خدمات پس از فروش برخوردار شده و بدون پرداخت هزینه ای مشکل پیش آمده را رفع نمایید.

منبع:سایت مهام پرینت

  • maham print
  • ۰
  • ۰

نام دیگر دستگاه پرس کارت لمینت است. در ادامه به نحوه کار با پرس کارت خواهیم پرداخت.

شاید با خود فکر کنید که این دستگاه برای چاپ است اما برخلاف نظرتان این‌گونه نیست.

دستگاه پرس کارت با این هدف طراحی شده است

که از هرگونه چین‌وچروک، سیاه‌شدگی، پریدگی رنگ و یا هر خرابی بر روی چاپ را اصلاح کند. لازم به ذکر است

دستگاه پرس کارت در دو نوع سردوگرم وجود دارد

که معمولاً پرس به‌صورت رایج، از نوع گرم و به‌صورت مات یا براق و سرد آن نازک‌تر، زیباتر، ظریف‌تر و گران‌تر می‌باشد.

 آموزش روشن کردن و نحوه کار با پرس کارت:

۱ : کابل مربوط به برق را متصل می کنیم.

۲ : دستگاه را روشن می کنیم.(ON)

۳: درجه حرارت دستگاه را تنظیم می کنیم.

۴ : تا سبز شدن چراغ دستگاه و آماده به شروع کار صبر می کنیم، زمان تقریبی آن بین ۳ الی ۵ دقیقه است.

۵ : پس از سبزشدن چرا، دستگاه آماده انجام به کار است.

۶ : تبریک می گویم، حال داستگاه آماده انجام به کار است.

۸ : تا زمانی که کار دستگاه به اتمام نرسید از وارد کردن طلق دوباره داخل دستگاه خودداری کنید..

نکته: درجه حرارت دستگاه باید متناسب؛ با گرم و وزن کاغذ انتخاب شود(۲)

نکته : برای کار با دستگاه ابتدا کاغذ را داخل طلق پرس قرار داده و طلق پرس را از سمت بسته آن وارد دستگاه می‌کنیم.(۵)

اجزای تشکیل‌دهنده دستگاه پرس کارت ۸ مورد هستند:

غلطک‌های فشار(که کار اصلی پرس را انجام می دهند)

چرخ‌دنده‌های فلزی که باعث به حرکت در آمدن غلطک ها می شوند.

فن خنک‌کننده که از گرم شدن بیش از اندازه دستگاه جلوگیری میکند.

فیوزهای حرارتی و محافظتی که نقش حفاظت کننده از حرارت بیش از اندازه را بر عهده دارند

کلید رفت‌وبرگشت که برای خاموش روشن شدن دستگاه هستند.

کلید سردوگرم که برای تنظیم کردن دستگاه روی مود سرد یا گرم مورد استفاده قرار می گیرند.

کلید درجه حرارت (در همه پرس کارتها وجود ندارد. مانند برخی از پرس کارت های سرد که در آنها کلید درجه حرارت وجود ندارد وجود ندارد)

بدنه فلزی و مقاوم در برابر حرارت که از آب شدگی بدنه دستگاه کمک میکند.

نحوه کار با پرس کارت (لمینت) گرم:

در این نوع پرس کارت، پوشش پلاستیک با حرارت المنت و فشار بالای دستگاه بر روی سطح چاپی چسبانده می‌شود.

به نسبت جنس پلاستیک چسبانده شده به کار چاپی، دو نوع پرس براق و مات وجود دارد.

دستگاه پرس (لمینت) سرد:

اغلب برای محافظت از سطح کارهای چاپی به کار می‌رود.

تفاوت این روش با روش لمینت گرم، استفاده نکردن از حرارت است

و صرفاً یک‌لایه نازک بر روی قطعه چاپی برای محافظت از آن ایجاد می‌کند.

پرس سرد مانند سلفون کشی است و به‌طورکلی مکانیزم این نوع از پرس کارت، چسباندن لایه‌ای پلاستیکی به کمک چسب و فشار بر روی سطح کار است.

به هنگام خرید دستگاه پرس کارت، انواع آن را در گوشه ذهنتان داشته باشید:

انواع مختلفی از این دستگاه‌ها در بازار موجود است که هر کدامشان وظیفه مخصوص به خود را دارند. در این بخش سعی می‌کنیم  برخی از رایج‌ترین انواع دستگاه‌های پرس کارت را با هم مرور کنیم.

لمینتور A3

این لمینتورها معمولا در مکان هایی که کار های چاپی بزرگ دارند مورداستفاده قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال اگر پوستر چاپ می کنید می‌توانید برای محافظت از طرح‌هایتان یکی از این دستگاه‌ها را بخرید و از آن‌ها بهره ببرید.

ازخروجی که این دستگاه  تحویل میدهد؛ می‌توان در آیتم‌های پرس شده بر روی طرح پنجره‌ها و نمایشگاه‌ها استفاده کرد.

لمینتورهای A4

لمینتورهای A4 نیز متداول ترین اشکال دستگاه‌های پرس هستند و در مکان هایی مانند: خانه ها، دفاتر، محیط های خرده فروشی و مدارس مورداستفاده قرار می‌گیرند. از لمینتور های A4  برای تولید کارت ویزیت، کاور، راهنماها، مونتاژ تصاویر و سایر موارد استفاده می‌شود.

نکته: برای اینکه طول عمر دستگاه پرس کارت گرم افزایش یابد، بهتر است پس از پایان کار، دستگاه را به‌سرعت از برق خارج نکنیم،

اول کلید خاموش روشن دستگاه را خاموش کرده و پس از گذشتنمدت زمانی،(حدودا ۵ الی ۱۰ دقیقه)

هنگامی که دستگاه کامل سرد شد، دستگاه را از جریان برق قطع کنیم. توجه کنید که در صورت نادیده‌گرفتن این مسئله، ممکن است که از عمر مفید دستگاهتان کم شود.

 

منبع:سایت مهام پرینت

  • maham print
  • ۰
  • ۰

۳۱شهریور

راهنمای خرید اسکنر


اسکنرها وسیله های کاربردی و ضروری در صنعت محسوب می شوند که وظیفه اسکن کردن اسناد و مدارک را بر عهده دارند. این وسیله کاربردی در انواع و اقسام مختلفی در بازارهای جهانی یافت میشود. همچنین در نام ها و برندهای مختلفی ساخته می شود بنابراین قیمت های متفاوتی را شامل میشود. راهنمای خرید اسکنر در هنگام خرید به شما کمک میکند که علاوه بر انتخاب بهترین و با کیفیت ترین اسکنر ممکن اسکنری را خریداری کرده که از هزینه مناسبی نیز برخوردار باشد.


حال این سوال مطرح میشود که در هنگام خرید اسکنر چه مراحلی را باید انجام دهیم؟
از آنجایی که اسکنرها وسیله هایی حساس و همچنین کاربردی محسوب می شوند بنابراین در هنگام خرید این وسیله کاربردی باید نهایت دقت به کار گرفته شده و با یک انتخاب مناسب وسیله ای مهم و با کیفیت را خریداری کنید.

مشاوران فروش در زمینه انتخاب بهترین و کاربردی ترین وسیله ممکن شما را یاری خواهند کرد و به شما کمک میکنند تا با پرداخت هزینه ای مناسب وسیله ای کاربردی و با کیفیت را خریداری نمایید. این فرد متخصص به عنوان راهنمای خرید اسکنر شما را با نحوه کار این وسیله کاربردی نیز آشنا میکند و تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با این وسیله کاربردی به شما ارائه می دهد.مشاوران فروش این توانایی را دارند که شما را با محصولات آشنا کرده و در زمینه خرید محصولی بهتر به شما یاری رسانند و کمکتان کنند که بهترین محصول را با پرداخت هزینه بسیار مناسب دریافت نمایید. مشاوران فروش همچنین با شناخت تمامی برند ها و نام‌ها می‌توانند بهترین برند را به شما معرفی کرده و در خرید و بهترین محصول شما را یاری رسانند.

راهنمای خرید اسکنر

راهنمای خرید اسکنر اطلاعات لازم و ضروری را در رابطه با خرید و نحوه کارکرد این وسیله کاربردی به شمار می دهد. همچنین این راهنما شما را در انتخاب بهترین اسکنر ممکن یاری می‌رساند او کمک می‌کند که شما بهترین اسکنر ممکن را برای خود خریداری کرده و به کار گیرید.

راهنمای خرید اسکنر

دفترچه راهنما

معمولاً تمامی محصولات موجود در صنعت دارای یک دفترچه راهنما می باشند که در این دفترچه نحوه کارکرد این وسیله و همچنین راهنمایی‌های لازم جهت حفظ و نگهداری از این وسیله کاربردی گفته شده است و شما می‌توانید با مراجعه به این دفترچه اطلاعات بسیار زیادی را در رابطه با محصول خریداری شده بدست آورید.


مهام پرینت

مهام پرینت به عنوان مرکز پیشرو در زمینه فروش محصولات صنعتی می باشد که با دارا بودن نیروهای متخصص و کارآمد در زمینه حفظ و رشد و مشاوره قبل از خرید توانسته است عنوان یکی از بهترین راهنمای خرید اسکنر محسوب شود او شما را در هنگام خرید این وسیله کاربردی یاری رساند و اطلاعات لازم و کافی را درباره این وسیله کاربردی به شما ارائه دهد.
این مرکز برای محصولات خود دفترچه راهنمایی را در نظر گرفته است که بتواند با راهنمایی کردن شما در نگهداری و همچنین استفاده از وسیله‌های کاربردی این مرکز یاری رساند.خرید این وسیله کاربردی در این مرکز نسبت به سایر مراکز دارای مزایای بسیار زیادی مانند کیفیت بالا و هزینه بسیار مناسب می‌باشد.

منبع:سایت مهام پرینت   

  • maham print
  • ۰
  • ۰

۳۰شهریور

نقش و تاثیر پرینترها در زندگی انسان به اندازه‌ای گسترده است که می‌توانیم بگوییم پرینتر ها وسیله ای جدا نشدنی از صنعت می‌باشند که با استفاده از رایانه‌ها مدارک و اسناد و پرینت می گیرند و تحویل می دهند. پرینتر ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هرکدام ویژگی‌ها و خواص متفاوتی را شامل می شوند. در این مقاله سعی داریم شما را با ویژگی‌هایی که بهترین پرینتر اچ پی آشنا کنید.


به راستی یک پرینتر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟


کیفیت بالا

اولین ویژگی که برای یک پرینتر خوب باید در نظر بگیریم این است که آن پرینتر چه کیفیتی دارد؟  مدارک پرینت گرفته در چه سطحی از کیفیت پرینت گرفته شده‌اند؟ معمولاً بهترین پرینتر اچ پی دارای کیفیت بالایی در پرینت می باشد و اسناد مورد نظر را با بالاترین کیفیت ممکن پرینت می گیرد.

سرعت

سرعت یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین پرینتر ها محسوب می شود به طوری که پرینترهای عالی دارای سرعت بالا و فوق‌العاده‌ای می‌باشند و می‌توانند مدارک و اسناد زیادی را در مدت زمان کمی پرینت بگیرند. به دلیل سرعت بالای پرینترهای لیزری می‌توانیم بگوییم که این نوع پرینترها از پرینترهای خوب و فوق‌العاده محسوب می‌شوند.

حافظه

حافظه بالا یکی دیگر از ویژگی‌های پرینترهایی که خوب و عالی محسوب می‌شوند بنابراین یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید بهترین پرینتر اچ پی باید به آن توجه کنیم بالای آن می‌باشد.

ظرفیت چاپ بالای ماهانه

یک پرینتر عالی و فوق‌العاده باید دارای ظرفیت چاپ بالای ماهیانه باشد. ظرفیت چاپ ماهیانه به حداکثر کاغذ و اسنادی گفته می‌شود که پرینتر قادر به پرینت آن‌ها بوده و آن‌ها را پرینت کرده است.

ظرفیت پرینت بالا یکی از مزیت ها برای استفاده از پرینتر در مکان هایی محسوب می شود که نیاز به  مدارک و اسناد بسیاری در ماه دارند.

این چهار ویژگی‌ از جمله ویژگی‌هایی می‌باشد که قبل از خرید بهترین پرینتر اچ پی باید به آن توجه کنیم تا باشد بهترین پرینتر را برای خود خریداری نماییم و از آن استفاده کنیم.

 

مهام پرینت

مهام پرینت به‌عنوان یکی از مراکز پیشرو در زمینه فروش انواع و اقسام وسیله‌های مورد نیاز در صنعت محسوب می‌شود که می‌تواند بهترین مرکز برای خرید بهترین پرینتر اچ پی توسط شما باشد

و کمک کند که شما بهترین پرینتر مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید. مشاوران خرید این مجموعه و شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرد و خریداری نمایید. همچنین این مشاوران اطلاعات لازم و کافی را در زمینه نحوه نگهداری و استفاده از وسیله خریداری شده به شما ارائه می دهند.

هزینه خریداری از این مرکز نسبت به سایر مراکز کمتر بوده و شما می‌توانید با صرف هزینه کمتر از سایر مراکز محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کرده و تحویل بگیرید. همچنین این مرکز با ارائه خدمات پس از فروش سعی در رضایت مشتریان دارند.

این مرکز علاوه بر این‌که محصولی با کیفیت را با هزینه بسیار مناسب  می‌فروشد، این امکان را فراهم کرده است که فرد با دریافت گارانتی پس از فروش بتواند در صورت مشاهده هرگونه اختلال و خرابی در کارکرد دستگاه با مراجعه به مرکز بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای وسیله خریداری شده را تعمیر نماید.

منبع:سایت مهام پرینت

  • maham print
  • ۰
  • ۰

۲۹شهریور

دوربین مداربسته راهی برای جلوگیری از سرقت‌ها


دوربین مداربسته وسیله ای کاربردی می‌باشد که از وقتی وارد زندگی انسان شد معمولاً می‌توانیم بگوییم خرید اینترنتی دوربین مداربسته که نیمی از سرقت‌ها و تخلف ها با استفاده از این دوربین‌ها پایان یافت

دوربین مداربسته راهی برای جلوگیری از سرقت‌ها است.استفاده از این وسیله آن‌قدر گسترده است که می‌توانیم آن را در هر خانه و یا هر مکانی ببینیم.

این توربین‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند و در نام‌ها و برندهای مختلفی ساخته و به بازارهای جهانی وارد می شوند. ازآنجایی‌که امکان خرید اینترنتی دوربین مدار بسته فراهم است شما می‌توانید به‌راحتی دوربین مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و تحویل بگیرید.


استفاده از این دوربین کاربردهای بسیاری دارد که در این مقاله سعی داریم شما را با برخی از این کاربردها آشنا کنیم.


دوربین مدار بسته در فروشگاه ها


همه ما وارد فروشگاه‌ها و مغازه‌های بزرگی شده‌ایم تا از دیده‌ایم که در این فروشگاه‌ها به وسیله یک مانیتور تمامی قسمت‌های فروشگاه نمایش داده می شود. استفاده از این دوربین مداربسته در فروشگاه‌ها موجب می‌شود که فروشنده بتواند به راحتی تسلط کافی بر روی بخش‌های مختلف فروشگاه داشته باشد و از سرقت های احتمالی جلوگیری شود.

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته درب مغازه ها


دوربین مداربسته در اکثر مغازه‌ها به‌ویژه مغازه‌های طلا فروشی موجود می باشد و خرید اینترنتی دوربین مداربسته با ضبط کردن اطلاعات و تصاویر از سرقت‌های احتمالی جلوگیری و در صورت اتفاق افتادن سرقت آن را ثبت کرده و در پیدا کردن سارق به صاحبان مغازه کمک می‌کند.

امکان خرید اینترنتی دوربین مدار بسته ویژه مغازه‌ها فراهم است و شما می‌توانید با خرید آن به راحتی امنیت را در مغازه تان برقرار کنید.

دوربین مداربسته در منزل


یکی دیگر از نمونه‌های دوربین مداربسته دوربین هایی باشند که برای منازل و ساختمان‌ها به کار می‌روند و خرید اینترنتی دوربین مداربسته معمولاً از فضای داخل خانه و حیاط خانه فیلم‌برداری می‌کنند تا در صورت هرگونه سرقت بتوانند در کمترین زمان ممکن به صاحبان این امکان را دهند که سارقین را بیابند.

دوربین مداربسته در بیمارستان‌ها


نمونه دیگری از دوربین‌های مداربسته دوربین هایی هستند که در بیمارستان‌ها به کار می‌رود. این دوربین‌ها نیز تسلط کامل و کافی بر روی فضای بیمارستان دارند.

 

دوربین مداربسته در شرکت‌ها و کارخانه‌ها


یکی دیگر از فضاهایی که دوربین مداربسته در آن بکار می و می رود شرکت‌ها و کارخانه‌ها می‌باشند خرید اینترنتی دوربین مداربسته مانند دوربین مداربسته در این مکان می توانید تسلط کافی بر روی فضاهای مختلف شرکت و یا کارخانه تان داشته باشید.

مهام پرینت به‌عنوان مرکزی برای خرید دوربین های مدار بسته


و آن پرینت مرکزی پیشرو در زمینه فروش انواع و اقسام وسایل مختلف در زمینه‌های مختلف می‌باشد.

این مرکز در زمینه فرش و دوربین های مداربسته این امکان را فراهم کرده است که شما با خرید اینترنتی این دوربین مداربسته بتوانید در کمترین زمان ممکن و به راحتی دوربین مداربسته خود را بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه‌ها در اولین فرصت ممکن خریداری نمایید.


این مرکز با فراهم کردن امکان مشاوره با افراد متخصص در زمینه فروش دوربین‌های مداربسته این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید پس از انتخاب مناسب‌ترین دوربین برای خود آن را به‌صورت اینترنتی و در کمترین زمان ممکن با هزینه بسیار مناسب خریداری نمایید.

منبع:سایت مهام پرینت

  • maham print