فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید پرینتر

جای تعجب نیست که اکثر مصرف کنندگان در راهنمای خرید پرینتر انتخاب پرینتر مناسب را کاری بسیار دلهره آور می دانند.

در این مقاله می‌خواهیم توصیه‌هایی را به شما ارائه دهیم که می‌تواند به شما کمک کند پرینتر مناسب و مورد نیاز خود را به ساده‌ترین روش ممکن پیدا کنید، راهنمای خرید پرینتر به شما می گوید که چه پرینتری برای شما مناسب است؟

یکی از راه‌های تعیین پرینتر مناسب، درک نیازهای چاپ شما است.درصورتی که  قصد خرید ماشین های اداری را دارید می توانید به سایت مهام پرینت مراججعه کنید.

ویژگی پرینتر

پرینتر برای چاپ حجم کم ساخته شده پرینترهای جوهرافشان به طور سنتی مورد توجه کاربران خانگی بودند، اما اقتصاد، دوام و عملکرد بهتر پرینترهای لیزری آن را به گزینه مناسبی برای پرینتر خانگی تبدیل کرده است.

چاپ آفیس

در راهنمای خرید پرینتر گزینه پیش روی هنگام خرید چاپگر برای دفتر پرینتر لیزری است، چاپگرهای لیزری می توانند حجم زیادی از متن را برای مدت زمان طولانی چاپ کنند و آن ها را تبدیل به موتورهای محل کار کنند. می توانید بین چاپگرها فقط  چاپگرهای چند منظوره که قابلیت اسکن، کپی و فکس را نیز ارائه می دهند، یکی را انتخاب کنید. پرینترهای لیزری رنگی در صورتی که گه گاه به چاپ های رنگی علاوه بر نیازهای اداری چاپ اسناد با حجم بالا نیاز دارید، عالی هستند.

چاپ دانش‌آموزان/ مدرسه

چاپگرهای لیزری کم بازده برای استفاده در مدرسه بهترین هستند، آن ها در درازمدت مقرون به صرفه تر از چاپگرهای جوهر افشان هستند، همچنین مقرون به صرفه تر از چاپگرهای لیزری اداری هستند، اما در تولید اسناد به همان اندازه که نیاز دارید قابل اعتماد هستند.

چاپ خلاق

هیچ چیز بهتر از تصاویر رنگی تولید شده توسط چاپگرهای جوهرافشان نیست، با این حال از چاپگرهای جوهر افشان ارزان خودداری کنید.

اکثر چاپگرهای جوهر افشان ارزان معمولاً از جوهر زیادی استفاده می کنند، ناگفته نماند که کارتریج های آن ها معمولاً در مقایسه با مدل های گران تر دارای مقدار کمی جوهر هستند.

برای چاپ های رنگی با کیفیت بالا، به سراغ چاپگرهای جوهرافشان با کمتر از 6 دیگ جوهر بروید، اپسون و کانن برندهای خوبی هستند که باید در راهنمای خرید پرینتر به آن ها توجه کنید.

انواع مختلف پرینتر

چاپگرهای تک کاره؛  این ها ماشین هایی هستند که تنها با هدف چاپ ساخته شده اند اگر به چاپگری نیاز دارید که فقط اسناد را چاپ کند، پس این چاپگر مناسب شماست.

چاپگرهای همه کاره؛ پرینترهایی هستند که دارای عملکردهای اسکنر، کپی و فکس هستند.

اگر به دنبال چاپگری هستید که بتوانید از آن برای اسکن، کپی و/یا فکس اسناد نیز استفاده کنید، در این صورت یک چاپگر چند کاره هزینه بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

چاپگر لیزری؛ اگر بیشتر اسناد را چاپ می کنید، یک چاپگر لیزری تهیه کنید پرینترهای لیزری سریع و مناسب برای چاپ با حجم بالا هستند .

چاپگر جوهرافشان؛ اگر برای چاپ گه گاه تصاویر یا عکس های رنگی با کیفیت خوب به چاپگری نیاز دارید، یک چاپگر جوهرافشان تهیه کنید. (اما مراقب باشید که کارتریج جوهر جایگزین چقدر است!)

با این حال، اگر بگوییم پرینترهای لیزری برای چاپ های رنگی خوب نیستند، بی عدالتی است.

اگرچه چاپگرهای لیزری به دلیل توانایی خود در چاپ سریع اسناد و مقرون به صرفه بودن در دراز مدت نسبت به چاپگرهای جوهرافشان معروف هستند.

شایان ذکر است که فناوری چاپگرهای لیزری رنگی در حال حاضر کیفیت تصویر رنگی رقابتی را در مقایسه با چاپگرهای جوهرافشان ارائه می دهد.

اگرچه چاپگرهای لیزری رنگی هنوز راه درازی در تولید چاپ‌های با کیفیت گالری  در پیش دارند، اما اکنون گزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه برای کاربران روزمره برای چاپ روزانه عکس یا رنگی است.

حجم چاپ را در نظر بگیرید

از نظر حجم چاپ ، اگر زیاد چاپ می کنید، یک پرینتر لیزری تهیه کنید، چاپگرهای لیزری به گونه ای ساخته شده اند که دوام بیشتری داشته باشند و در مقایسه با چاپگرهای جوهرافشان که بیشتر برای چاپ  گاه به گاه ساخته می شوند، می توانند صفحات بیشتری را در طول زمان چاپ کنند.

استفاده از چاپگر جوهر افشان برای چاپ با حجم بالا به دلیل جایگزینی جوهر در دراز مدت بسیار گران است وعمر چاپگر شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

اگر قصد چاپ رسانه های مختلف مانند بروشور یا کارت را دارید و به چاپگری نیاز دارید که طیف متنوعی از انواع کاغذ و اندازه را در خود جای دهد، چاپگرهای جوهرافشان را خریداری کنید.

دفترچه راهنمای خرید پرینتر معمولاً انواع کاغذی را که می پذیرد نشان می دهد.

چاپگر مخزن چیست؟

پرینترهای مخزن کارتریج را از بین می برند در عوض آن ها دارای مخازن جوهر قابل شارژ هستند که شما آن ها را با یک کیت مخصوص پر می کنید.

از آن جایی که آن ها اغلب مدل‌های جوهرافشان هستند، چاپگرهای مخزن رنگی و همچنین برخی از چاپگرهای تک را پیدا خواهید کرد که فقط سیاه و سفید چاپ می‌کنند. آن ها دارای پنجره های کوچکی در مخزن در جلوی چاپگر هستند که می توانید به راحتی آن ها را کنترل کنید تا ببینید آیا جوهر کم است یا خیر. تنها چند پرینتر لیزری مخزن وجود دارد.

طیف لیزری Neverstop HPاولین مدل لیزری است که از فناوری بدون کارتریج استفاده می کند.

مدل‌های مخزن معمولاً برای خرید،گران‌تر از مدل‌های جوهرافشان سنتی هستند،اما با صرفه‌جویی در هزینه چاپ آن را جبران می‌کنند.

در راهنمای خرید پرینتر چاپگرهای مخزن معمولاً برای کار بسیار مقرون به صرفه هستند.

نتیجه

در دفترچه راهنمای خرید پرینتر ، پرینترهای جوهر افشان‌های سیاه و سفید در حال حاضر تقریباً منقرض شده‌اند، اما همچنان می‌توانید با انتخاب یک چاپگر لیزری (سیاه و سفید) در پول خود صرفه‌جویی کنید.

خرید این ها نسبت به مدل های رنگی ارزان تر است با این حال، رنگ چاپگر شما را بسیار متنوع‌تر می‌کند.

آیا باید یک چاپگر بی سیم در نظر بگیرم؟ اینترنت بی سیم یا وای فای یک ویژگی عالی است که باید در چاپگر جدید خود به دنبال آن باشید.

این به شما امکان می دهد بدون نیاز به کابل آن را به اینترنت متصل کنید، به این معنی که می توانید چاپگر خود را در جایی که دوست دارید در خانه خود قرار دهید.هنگامی که چاپگر بی‌سیم خود را به اینترنت متصل کردید، می‌توانید به طیف وسیعی از خدمات آنلاین مانند برنامه‌های چاپ موبایل رایگان که توسط مارک‌های چاپگر بزرگ ارائه می‌شوند، دسترسی داشته باشید.

  • ۰۲/۰۲/۱۹
  • maham print

راهنمای خرید پرینتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی