فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

۲۹آذر

اسکنر مسطح

اسکنر مسطح دستگاهی کاربردی و بسیار مفید الکترونیکی در شرکت ها و یا حتی خانه می باشد. اسکنر مسطح با تبدیل اسناد و تصاویر به فایل های دیجیتال، می تواند کمک بسیار زیادی در سازماندهی و همچنین برآورد نیازهای مربوطه  به شما بکند.

استفاده از این اسکنر ها روشی عالی جهت تبدیل عکس های قدیمی برای ارسال ایمیل به خانواده و دوستان و یا آپلود در شبکه های اجتماعی برای کاربران خانگی می باشد و لازم به ذکر است افراد حرفه ای و گرافیستان نیز می توانند با استفاده از یک اسکنر مسطح با کیفیت، براحتی تمام نیازهای خود را برآورده سازند.
اسکنر مسطح به طور خیلی تخصصی برای ثبت تصاویر و متن ها ساخته شده است. با این حال این امکان وجود دارد که از این اسکنر برای اسکن یک شئ نیز استفاده نمود. این کار به سادگی و با قرار دادن شئ بر روی شیشه اسکنر انجام می پذیرد. لازم به ذکر است، که تنها بخشی از تصویر که در تماس با صفحه شیشه ای قرار دارد به طور دقیق اسکن می شود و سایر بخش ها که با صفحه فاصله
دارند اندکی کدر و یا اصلا قابل مشاهده نیستند.

انجام کار با این اسکنر ها چگونه است؟

انجام عمل اسکن در اسکنر مسطح را می توان گفت مانند همان کپی گرفتن است ولی این تفاوت را دارد که در اسکن ، نتیجه کار مانند یک عکس دیجیتال است . بخش های اصلی یک اسکنر تخت شامل صفحه شیشه ای ، هد اسکن  و روکش یا کاور اسکنر می باشد .

فرآیند اسکن در یک اسکنر مسطح ، با بازکردن درب و قرار دادن آیتم مورد نیاز روی صفحه شیشه ای اغاز می شود . زمانی که در اسکنر بسته می شود ، با زدن یک دکمه دستگاه کار خود را آغاز می کند  و هد اسکنر در زیر شیشه شروع به حرکت می کند . پس از بازگشت هد در محل اولیه خود ،  نتیجه کار از اسکنر به کامپیوتر متصل فرستاده می شود . البته توجه کنید که ، برخی از اسکنرها دارای حافظه داخلی هستند که می توانند فایل اسکن شده را درون خود ذخیره کنند .

مزایا و معایب اسکنر مسطح:

می توانند ازاشکال حجیم نیز تصویر بر داری کنند

بدلیل اینکه جسم یا تصویر تحت اسکن بطور ثابت قرارگرفته و اسکن می شود، تصویر برداری از کیفیت بالایی برخوردار است .

در این اسکنرها علا وه بر تصویر برداری صفحه به صفحه می توان از قطعه ای به نام تغذ یه کننده کاغذ نیز استفاده کرد و تصا ویری که در چند صفحه هستند را بطور متوالی تصویر برداری نمود
و معایب آن بسیار گران هستند وفضای زیادی را اشغال می کنند .

قیمت این اسکنرها:

محدوده قیمت اسکنر مسطح تا سایز A3 از ۱۲۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان و اسکنرهای تخت که توانایی اسکن سایزهای بیشتر را دارند قیمت های بالای ۲۰ میلیون تومان دارند. این قیمت بسته به سرعت اسکن و کیفیت سنسورها و …. تغییر می کند.

پس باید توجه کنید که ابتداً نیاز شما چیست، اگر تنها یک اسکنرخانگی می خواهید که گاها چند برگ یا چند عکس را اسکن کنید و سرعت نیز برای شما چندان مطرح نیست، خوب قاعدتا هزینه زیادی برای خرید اسکنر پیش روی شما نیست، حتی می توانید از دستگاه های چندکاره که هم پرینتر هم اسکنر هستند استفاده کنید، ولی اگر گرافیست هستید و کیفیت برای شما بسیار مهم است قاعدتا باید به سراغ اسکنری بروید که سنسور تصویربرداری آن پیشرفته تر است.

برخی از اسکنرهای تخت طوری طراحی شده اند که بدون کابل برق و تنها با یک کابل یو اس بی توانایی کار کردن دارند، پس اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که از سیم های زیاد دوری می کنید این یک نکته مثبت برای انتخاب این دسته از اسکنرها است.
سرعت اسکن، دقت یا همان dpi قابل اسکن، عمق اسکن، سنسور بکاررفته در اسکنر، توانایی اسکن نگاتیو و اسلاید، سایز قابل اسکن، و نهایتا نرم افزار همراه ارائه شده (جهت بهترین استفاده از اسکنر) با درنظر گرفتن قیمت اسکنر از مواردی است که در موقع خرید اسکنر تخت باید به آن ها دقت داشته باشید

برای خرید این محصول به مهام پرینت مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی