فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

۰۵آذر

دستگاه پرینتر قابل حمل


تحت این عنوان دستگاه پرینتر قابل حمل متوجه اندازه کوچک و کم جرم. با تشکر از این ویژگی آن مناسب است را با شما به کار، در تعطیلات، و یا حتی یک پیاده روی، قادر به چاپ اطلاعات لازم در زمان مناسب. مدل های که در کف قرار داده شده وجود دارد، اما آنها یک نقطه ضعف قابل توجهی – عرض کوچکی از کاغذ است که تنها ۲ اینچ. اما کسانی که قادر به چاپ بر روی وجود دارد اندازه کاغذ A4. وزن دستگاه از جمله در مورد ۵۰۰-۷۰۰ گرم است و ابعاد آنها اجازه می دهد به یک کیف لپ تاپ گذاشته شود.

اتصال چاپگر به دستگاه می تواند:

  • کابل. به طور معمول مینی یا میکرو یو اس بی کابل استفاده می شود. این پرینتر قابل حمل مناسب تر برای نوت بوک می باشد.
  • بی سیم. اتصال به دستگاه از طریق بلوتوث و یا از طریق انجام مادون قرمز است. این نوع از دستگاه های چاپ قابل حمل مناسب تر برای تلفن های هوشمند و یا رایانه های قرص.

مهمترین ویژگی پرینتر:

قابل حمل عمر باتری است. بالاتر ظرفیت باتری، بیشتر به او خواهد قادر به چاپ می شود. مدل های که در باتری AA عادی کار می کنند وجود دارد.

سرعت چاپ در چاپگرهای قابل حمل پایین تر با ثابت مقایسه شده است. همچنین باید توجه داشت که مدل های که به طور خاص طراحی شده وجود دارد برای چاپ عکس از دوربین است. آنها پرینتر های عکس قابل حمل به نام. اما باید آن را در نظر داشت که این تابع باید توسط دوربین پشتیبانی می شود.

جوهر افشان و چاپ انتقال حرارتی بر تکنولوژی رنگ جامد – چنین پرینتر دو نوع هستند. مزایا و معایب هر یک از تکنولوژی همان است که از مدل های ثابت هستند. همانطور که برای بهره برداری توسط کاربران عادی که علاقه مند هستند در جزء فنی هر یک از تکنولوژی نیست، تفاوت اصلی بین آنها را در این واقعیت است که قابل حمل نهفته چاپگر لیزری است که لازم نیست از زمان به زمان به کار، به طوری که نازل خشک نشده بودند.

پرینتر قابل‌حمل چگونه کار می کند ؟

برای افرادی که نیازمند چاپگرهای قابل حمل (portable Printer) هستند این دستگاه گزینه مناسبی به شمار می‌آید. اندازه این پرینتر در حد یک کیف دستی است و انرژی مورد نیازش را از باطری تأمین می‌کند. تکنولوژی این چاپگرها معمولاً جوهرافشان و یا روش تونرهای حرارتی (ریبون) است. کیفیت پایین پرینترهای قابل حمل یکی از معایب این دستگاه‌هاست. معایب دیگر این دستگاه‌ها آن است که سرعت چاپ آنها پایین است و باید برگه ها را تک تک وارد چاپگر کنید. از ویژگی های این چاپگر وجود یک پورت infrared است که به کاربر اجازه می‌دهد بدون وصل کردن چاپگر به کامپیوتر اطلاعات را انتقال دهد.

سرعت بالا و کارکرد آسان:

به دلیل باتری قدرتمند قرار گرفته در این پرینتر برای مدت طولانی می توانید از این پرینتر قابل حمل hp استفاده کنید
به جرات می توان گفت پرینتر hp Officejet 200 از هر نمونه پرینتر قابل حمل دیگری بیشترین تعداد صفحات را چاپ خواهد کرد
صفحه نمایش رنگی و لمسی با ابعاد بزرگ امکانات قابل توجهی را به شما می دهد، ضمن اینکه کار کردن با این پرینتر را برای تان بسیار آسان تر خواهد کرد

مهام پرینت

مهام پرینت یکی از پرسابقه ترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی هستند که با توضیحاتبی کاملی که به شما ارائه می دهند باعث می شوند شما بهترین کالا را انتخاب کنید و با خیال راحت و با اعتماد از مهام پرینت خرید کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی