فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

لیبل پرینت چیست؟

به طور خیلی ساده این است، پرینتر مخصوصی است که  فقط جهت چاپ بارکد روی لیبل  ساخته شده است. با استفاده از این دستگاه ها میتوان لیبل پرینت دلخواه برای اجناس طراحی کرد تا مصرف کننده و فروشنده راحت تر به اطلاعات کالا دسترسی داشته آن را بیابند و سریعتر کالا را بفروشند.

این پرینتر ها بر دو نوع صنعتی و رومیزی با برند های مختلف در بازار ایران وجود دارند. نوع صنعتی آن اصولا در کارخانه ها  و تولیدی های بزرگ قرار می گیرد و نوع رو میزی آن برای مکان های کوچک تولیدی های کوچک و شرکت های کوچک قرار می گیرد. فرق این دو نوع در توان عملیاتی آن ها است این موضوع کاملا طبیعی است که نوع صنعتی گران تر از نوع رو میزی باشد.

 

لیبل پرینت

 

نکته:

لازم به ذکر است که لیبل پرینت رو میزی توان پاسخگویی به فروشگاه های بزرگ و کارخانه های بزرگ هم دارد و این ویژگی بسیار مثبت آن می باشد. این نکته را هم باید بدانید که این پرینترها جوهر استفاده نمی کنند، ماده مصرفی این پرینترها ریبون است.

ویژگی های لیبل پرینترها

لیبل پرینت انتقال حرارتی: این ویژگی فقط درچاپ لیبل ها یافت می شود.این تکنولوژی از طریق گرم کردن جوهری بر پایه موم بر پایه یک ریبون کار می کند و آن را به کاغذ منتقل می کند.در این نوع پرینتر از برچسب وینیل استفاده می شود.یکی از نکته های بسیار خاص این پرینتر موم بر پایه ضد آب است.

 

لیبل پرینت

 

لیبل پرینتر رنگی

این ویژگی هم در کنار ویژگی های دیگر در دسترس است و به عنوان مثال شما می توانید یک پرینتر لیزری رنگی، پرینتر حرارتی رنگی یا جوهرافشان رنگی داشته باشید.

لیبل پرینت لیزری هم انواع سیاه و سفید دارند و هم رنگی. پرینترهای لیزری رنگی به مراتب گرانتر از سیاه و سفید هستند، اما در بسیاری از موارد، ارزش سرمایه گذاری را دارند.

کاربرد لیبل پرینتر

لیبل پرینترهای لیزری کاربردهای مختلفی دارند. برای مثال، اگر تولیدات شما قرار است به خارج از کارخانه ارسال شوند سرعت و کیفیت برچسب های چاپی لیزری برای جعبه‎های حمل و نقل مناسب هستند.

همچنین می‎توانید از آنها برای چاپ بارکد یا کدهای QR استفاده کنید، زیرا دقت چاپ آنها بسیار بالا است. دقت بالای پرینترهای لیزری همچنین به شما اجازه چاپ برچسب های کوچکتر را می‎دهد که بدون آن امکان پذیر نخواهد بود. مانند برچسب های لوله‎های آزمایشگاهی و پزشکی.

 

لیبل پرینت

 

لیبل پرینتر RFID:

RFID ها، تراشه‎ها و آنتن های کوچکی هستند که می‎ توانند روی لیبل پرینت قرار گرفته و سپس با اطلاعات خاص برنامه ریزی شوند. این نوع پرینترها می ‎توانند به ساده سازی بسیاری از فرآیندهای مختلف کمک کند. به عنوان مثال، شما می ‎توانید یک برچسب با یک تراشه RFID چاپ کنید و آن را به هر یک از ابزارهای موجود در انبار خود متصل کنید.

وقتی کسی به این ابزار نیاز دارد، می‎تواند آن را برداشته و همراه با کارت شناسایی خود مقابل یک دستگاه کارتخوان نگه دارد. با این کار بلافاصله اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی چه ابزاری را و چه موقع برداشته وارد سیستم خواهد شد.

ویژگی های دیگر آن را میتوان نام برد:

ویژگی های دیگر آن این است که بلوتوثی است و میتوان گوشی همراه خود لپ تاپ و… را به آن متصل کرد و ویژگی دیگر آن داشتن کابل یو اس بی می باشد. این دو ویژگی بسیار عالی و کارآمد است که این دستگاه را خاص تر کرده است و کار با آن را هم آسان تر کرده است.

مهام پرینت

مهام پرینت یکی از پرسابقه ترین فروشگاه های اینترنتی لست که همه افراد با خیال راحت می توانند به آن ها اعتماد کرده و خریدهای خود را با خیال راحت انجام دهند. فروشگاه اینترنتی مهام پرینت با توضیحات کاملی که برای هر محصول و هر خرید ارائه می دهد باعث می شود که شما بهترین خرید را انجام دهید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی