فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

۱۵تیر

پرینتر لیزری بسیار شبیه به دستگاه کپی عمل می باشد و عملکرد آن نیز بسیار شبیه آن است .

پرینتر لیزری در آغاز از روی دستگاه فتوکپی اصلاح شده ساخته شده بود . در دستگاه های فتوکپی ، از یک نور شفاف برای ایجاد رونوشت های دقیق از یک صفحه چاپ شده مورد استفاده قرار می گیرد .

نور ، صفحه را به روی یک درام حساس به نور می تاباند . الکتریسیته ساکن شده باعث می شود که ذرات تونر به درام چاپگر بچسبد . تونر به روی کاغذ منتقل شده و به وسیله غلطک های فیوزینگ “ذوب” می شوند و به روی سطح کاغذ می چسبند.

عملکرد یک چاپگر لیزری هم دقیقا به همین صورت می باشد ؛ اما میان آن ها یک تفاوت بسیار مهم وجود دارد آن هم این است که چون هیچ صفحه اورجینالی برای کپی برداری نمی باشد ، لیزر باید آن ها را از آغاز بسازد .

فروشگاه اینترنتی مهام پرینت


وظیفه چاپگر ، تبدیل داده های الکترونیکی به صورت کلمات و تصاویر است. در حقیقت، باید آنها را دوباره به روی کاغذ بازگرداند.

زمانی که از چاپگر جوهر افشان استفاده می کنیم، به راحتی می توان فهمید که چه اتفاقی در حال افتادن است. جوهر پرتاب می شود، به صورت الکتریکی عمل می کند، و جریان دقیقی از جوهر روی صفحه می پاشد .

زمانی که از یک چاپگر لیزری استفاده می کنیم ، نحوه کار کمی پیچیده تر می شود . برای کنترل یک پرتوی لیزری که جوهر را با استفاده از الکتریسیته ساکن شده و به روشی شبیه آنچه که در دستگاه فتوکپی اتفاق می افتد روی صفحه می پاشد در این عمل از داده های الکترونیکی دستگاه کامپیوتر استفاده می نماید .


کاربرد پرینتر لیزری


اگر کار شما به طوری است که روزانه باید تعداد قابل توجهی اسناد و جزوات را پرینت گرفته و بایگانی می کنید و کیفیت چاپ سیاه و سفید نیز برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است ، بهتر است که از پرینتر های لیزری استفاده کنید .

این نوع پرینتر اغلب در شرکت‌ ها و دفاتری که حجم کاری آن ها بالا می باشد و سرعت کار پرینت برای چاپ سریع اسناد ، برای آن‌ ها اهمیت زیادی دارد مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه می‌تواند بسیار مفید و کاربردی می باشد و همین طور پرینتر های لیزری برای چاپ متون با فونت‌ های ریز و درشت بهترین انتخاب هستند .

منبع:سایت مهام پرینت

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • maham print

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی