فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

۲۵اسفند

سری جدید پرینتر های همراه HP

سری جدید پرینتر های همراه HP

کمپانی اچ پی به تازگی پرینتر های جدی همراه خود را با آپدیت های کاربردی ارائه کرده است.نسل جدید این پرینتر ها با طراحی جدید و امکانات اتصالی بهتر به کاربران ارائه شده است.

کمپانی بزرگ اچ پی به تازگی نسل پرینتر های همراه خود را بروزرسانی کرده و با قابلیت ها و ویژگی های کاربردی تر  و بهتر از سری های قبل را ارائه کرده است.چاپگر جدید همراه اچ پی با نام hp sprocket new edition به بازار ارائه شده است . اصل این چاپگر اچ پی با سری های قدیمی خود تغییری ندارد اما به صورت کلی با تعبیه ویژگی ها و قابلیت های جدید و کاربردی اش استفاده آسان تری را همراه دارد .

پرینتر hp sprocket new edition می تواند اسناد و تصاویر تا سایز ۲*۳ اینچ را به سادگی چاپ کند . این چاپگر اندازه ای در حدود یک کف دست دارد . چاپ با این چاپگر همراه تنها از سه مرحله صورت می گیرد . اتصال ، انتخاب و چاپ .

ویژگی و قابلیت های تعبیه شده بر روی این پرینتر همراه اچ پی باعث ارائه چاپ هایی با جزئیات قابل مشاهده دقیق تر و واضح تری شده است و  رنگ های باکیفیت تری را نیز به همراه دارد

تکنولوژی چاپ بیسیم یا همان امکان اتصال از طریق بولوتوث تعبیه شده بر روی پرینتر اچ پی sprocket new edition ، امکان اشتراک گذاری و چاپ را برای کاربرانش ساده تر از گذشته کرده ست . این چاپگر در هنگام فروش همراه با ۱۰ برگ کاغذ عکس به فروش می رسد .

منبع:سایت مهام پرینت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی