فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

دستگاه برش برقی ای ایکس 320V

AX-320V Paper Guiltiine

نوع برش:اتوماتیک

سایز برش:50 میلیمتر

ظرفیت برش:300 برگ 80 گرمی

حداکثر سایز برش:320 میلی متر

مناسب جهت برش کاغذ و مقوا

دارای گونیا و خط کش دستی

دارای تیغه فولادی ضدزنگ و فوق العاده برنده

لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت نهایی AX-320V تماس بگیرید:

مهام پرینت 02188863954

از کاتر ها به منظور برش منظم و صیغلی کاغذ در تعداد بالا استفاده می شود . کاتر ها بر حسب نیاز کاربر و حجم کار دارای انواع دستی ، برقی و صنعتی می باشند . علاوه بر این کاتر ها از نظر نوع تیغه و جنس بدنه دارای انواع متفاوتی می باشند که با توجه به ویژگی های ارائه شده برای هر کاری مناسب هستند . در بررسی دقیق تر ویژگی های کاتر می توانیم بگوییم جنس بدنه و تیغه ها هرچقدر محکم تر باشد در نتیجه اش کاتر عمر بیشتری خواهد داشت و نکته مهم در کاتر ها نیز جنس تیغه و تیز بودن آن هاست . دارا بودن یک خط کش خوانا از دیگر نکات مهم و ضروری در برش دادن کاغذ هاییست که نیاز به دقت زیادی دارند . همچنین دسته سوم یا اهرم های تعبیه شده بر روی کاتر ها باید به گونه ای باشد که به هیچ وجه لغزنده نباشند و همچنین در حین کار نیز هیچگونه ارزشی نداشته باشند تا در نتیجه اش امور برش خود را با کیفیتی بی نظیر بدست آورند .

کاتر ها دستگاه هایی با قیمت مناسب و در عین حال کاربردی به حساب می آیند . از کاتر ها عمدتا برای برش انواع کاغذ و مقوا استفاده می شود . سری متنوع کاتر ها در دو سایز A3 و A4 در بازار موجودند البته کاتر هایی با سایز های دیگر نیز موجود هستند که در  بازار فعلی رواج بسیاری ندارند . اکثر کاربرانی که در صنف هایی همانند ، عکاسی ، صحافی ، لوازم تحریر فروش ها و حتی ماشین های اداری می باشند نسبت به تهیه کاتر ها اقدام می کنند . کاتر ها از مزایای بسیاری بهره برده اند که از جمله آن ها می توانیم به جنس بدنه مناسب ، جنس تیغه عالی ، اندازه برش ، دارا بودن خط کش ، دارای دسته یا اهرم بدون لرزه و خوش دست .

منبع:سایت مهام پرینت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی