فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

اسکنر Plustek A300Plus

اسکنر فلت مسطح تخت پلاستک مدل ای 300 پلاس

Plustek Opticbook A300 Plus Photo Scanner
سرعت اسکن : 2.48 ثانیه
کیفیت اسکن : 600 dpi
قابلیت تشخیص متن OCR : دارد
سایز اسکن: A4
قابلیت اسکن دورو: ندارد
اسکن نگاتیو: ندارد
لطفا برای اطلاع از موجودی و قیمت نهایی Plustek A300 Plus تماس بگیرید:

مهام پرینت 02188863954

اسکنر فلت پلاستک Plustek Opticbook A300 Plus Photo Scanner از جمله اسکنر هایی است که می تواند کتاب ها را باکیفیت و سرعت بالا اسکن کند . اسکنر Plustek Opticbook A300 Plus Photo Scannerمی تواند صفحه ای با ابعاد A3 را در حدود ۲.۴۸ ثانیه و ۲۰۰ صفحه کتاب ۱۱ در ۸.۵ را در حدود ۲۰ دقیقه اسکن کند . طراحی ویژه اسکنر Plustek Opticbook A300 Plus Photo Scanner به کاربران اجازه می دهد تا در حین اسکن کردن کتاب ها لبه ی کتاب و قسمت های تحریف شده را حذف نمایند . می توان بعد از انجام اسکن توسط اسکنر Plustek Opticbook A300 Plus Photo Scanner فایل های اسکن را به صورت فایل های PDF ، JPG ، TIF و BMP تبدیل کنند .

طراحی دکمه های ویژه تعبیه شده بر روی اسکنر Plustek Opticbook A300 Plus Photo Scanner به کاربرانش اجازه می دهد تا تمام کتاب ها را با فرمت رنگ بالا اسکن کنند این اسکنر پلاستک طراحی شده برای محیط های کاری با استفاده بالاست اسکنر Plustek Opticbook A300 Plus Photo Scanner توان اسکن روزانه ی ۵۰۰۰ برگی دارد .

امکانات و تکنولوژی های تعبیه شده بر روی اسکنر Plustek Opticbook A300 Plus Photo Scanner به کاربرانش اجازه می دهد تا بتوانند به صورت پیوسته اسکن کنند و ایرادات رایج را برطرف نمایند . نرم افزار پلاستک pavillion به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت خودکار بتوانند رد فاصله های زمانی از پیش تعیین شده به صورت اتوماتیک اسکن هایشان را بگیرند.

منبع:سایت مهام پرینت

  • ۹۹/۰۲/۰۸
  • maham print

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی