فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

اسکنر Plustek 4800

اسکنر فلت مسطح تخت پلاستک مدل 4800

Plust Opticbook 4800 Photo scanner

سرعت اسکن:3.6 ثانیه

کیفیت اسکن:1200*2400

قابلیت تشخیص متن ocr:دارد

سایز اسکن:a4

قابلیت اسکن دورو:ندارد

اسکن نگاتیو:ندارد

لطفا برای اطلاع از موجودی و قیمت نهایی Plustek 4800 تماس بگیرید:

مهام پرینت 02188863954

اسکنر Plustek Opticbook 4800 Photo Scanner یک راه حل سریع ، مقرون بصرفه ، ساده و ابتکاری برای اسکن کردن کتاب ها ، مجلات و سایر اسناد می باشد . اسکنر Plustek Opticbook 4800 Photo Scanner شامل تمام تکنولوژی های بروز است که شما در کسب و کارتان نیاز دارید . می توانید بعد از اسکن کردن اسناد ، مجلات و کتاب ها آن ها را به فایل های PDF قابل جستجو تبدیل کنید .

طراحی ارگونومی برای اسکن سریع و کارامد با سرعت اسکن ۳.۶ ثانیه ای بر روی اسکنر Plustek Opticbook 4800 Photo Scanner تعبیه شده است . این سرعت اسکن برای اسکن رنگی و. سیاه سفید یکسان است و با کیفیت ۳۰۰ نقطه در اینچ پیش می رود .

می توانید اسناد اسکن شده خود را به سادگی به فایل هی PDF قابل جستجو با امنیت بالا ذخیره کنید . در حین کار با اسکنر پلاستک Plustek Opticbook 4800 Photo Scanner یکپارچگی اسکن از جمله فونت ، گرافیک ، تصاویر و طرح بندی ، تبدیل اسکن ها به فرمت های جستجو PDF را ساده تر و سریع تر از مدل های پیشین در اختیار دارد . اسکنر Plustek Opticbook 4800 Photo Scanner یک انتخاب مناسب برای اسکن اسناد ، کتاب ها و تصاویر می باشد .

تکنولوژی element elimination shadow تعبیه شده بر روی اسکنر Plustek Opticbook 4800 Photo Scanner سایه ستون کتاب ها و مکان های تحریف شده متون را که مرتبط با کتاب هایی است که اسکن شده اند را حذف می کند .

منبع:سایت مهام پرینت

  • ۹۹/۰۲/۰۷
  • maham print

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی