فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

اسکنر Plustek 3800L

اسکنر فلت مسطح تخت پلاستک مدل 3800 ال

Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner
سرعت اسکن : 3 ثانیه
کیفیت اسکن : 1200*1200
قابلیت تشخیص متن OCR : دارد
سایز اسکن: A4
قابلیت اسکن دو رو: ندارد
اسکن نگاتیو: ندارد
لطفا برای اطلاع از موجودی و قیمت نهایی Plustek 3800L تماس بگیرید:

مهام پرینت 02188863954

اسکنر Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner یک راه حل مقرون بصرفه برای اسکن کردن کتاب ها برای خوانندگان ، دانش اموزان ، معلمان یا هر کس دیگری است که نیاز دارد تا مجموعه کتاب ها ، مجلات ، دانش اموزان ، معلمان یا هر کس دیگری است که باید مجموعه کتاب ها یا سایر اسناد خود را به فایل های دیجیتالی تبدیل کنید . فایل های اسکن شده توسط اسکنر Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner را می توانید به فایل های PDF قابل جستجو تبدیل کنید.

نرم افزار book pavilion plustek اسکن کتاب را برای کاربران توسط اسکنر Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner امری آسان و کارامد می کند . اسکنر Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner به طور خاص برای اسکن کردن کتاب ها و تبدیل آن ها به صورت فایل های دیجیتالی را برایتان فراهم می سازد .

تکنولوژی element elimination shadow تعبیه شده بر روی اسکنر Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner سایه ستون کتاب ها و مکان های تحریف متون را که مرتبط با کتاب هاییست که اسکن شده اند را حذف می کند .

ویژگی چرخش اتوماتیک صفحه در اسکنر Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner به طور خودکار صفحات را به جهت درست می چرخاند . اسکنر Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner صفحات را به صورت صحیح و به اندازه ی صحیح می برد .

چراغ ال ای دی تعبیه شده بر روی اسکنر Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner زمان گرمایش را حذف می کند ، نور را یکنواخت و رنگ بهتری را در هنگام استفاده ارائه می کند و انرژی و توان کمتری در حین استفاده برای کاربران به همراه دارد .

اسکنر Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner پردازش تصویر به صورت پیشرفته و اتوماتیک را با کارایی بالا و کیفیت عالی تضمین می کند .

منبع:سایت مهام پرینت

 

  • ۹۹/۰۲/۰۷
  • maham print

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی