فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

چاپگرEPSON XP-55

پرینتر تک کاره جوهر افشان اپسون مدل ایکس پی 55

epson expression photo xp-55 printer

سرعت چاپ سیاه و سفید:32 صفحه در دقیقه

سرعت چاپ رنگی:32 صفحه در دقیقه

کیفیت چاپ:5760*1400

ورودی کاغذ:100 برگ

حداکثر سایز کاغذ:a4

امکان شبکه:دارد

امکان وایرلس:دارد

امکان داپلکس:دارد

کارتریج جوهری:epson 24

ظرفیت کارتریج جوهری مشکی:حدود 240 برگ

ظرفیت کارتریج جوهری رنگی:حدود 360 برگ

لطفا برای اطلاع از موجودی و قیمت نهایی epson xp-55 تماس بگیرید:

مهام پرینت 02188863954

پرینتر Epson xp-55 با طراحی خاص خود یک انتخاب بسیار عالی برای علاقه مندان به عکاسی و چاپ عکس می باشد. استفاده از جوهر ۶ رنگ Claria باعث می شود تا تصاویری با کیفیت HD و کاملا خیره کننده را دریافت کنید . شما به سادگی می توانید با تنظیمات Wi-Fi بر روی پرینتر و کامپیوتر و لپ تاپ خود به صورت بی سیم از هر نقطه ای که بخواهید پرینت هایتان را دریافت کنید . این چاپگر با ویژگی PicBridge خود به شما امکان چاپ مستقیم از دوربین های سازگار را می دهد. پرینتر Epson XP-55 داراری دو سینی کاغذ یکی برای کاغذ های معمولی A4 و دیگری برای کاغذ عکس می باشد که انجام کارهایتان را سریعتر می کند و ویژگی چاپ دورو پرینتر اپسون XP-55 به شما امکان صرفه جویی در هزینه ها و حفظ محیط زیست کمک می کند . این پرینتر ایده ال برای علاقه مندان به چاپ تصاویر و عکس با کیفیت بسیار بالا میباشددریافت تصاویر hd با استفاده از جوهر claria دارا بودن ویژگی Wi-Fi و چاپ همراه که در پرینتر Epson XP-55 وجو دارد شما می توانید اسناد و تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و کارهایتان را با سرعت دو چندان پیش ببرید . از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پرینتر می توان به امکان چاپ روی CD و DVD و همچنین دو سینی کاغذ جداگانه اشاره کرد.

چاپگر اپسون Epson XP-55 با دارا بودن ویژگی eprint به کاربران و مصرف کنندگان خود امکان چاپ بیسیم از دستگاه های همراهشان را می دهد . علاوه بر این شما می توانید از شبکه های اجتماعی و ایمیل ،پرینت هایتان را با ویژگی های دیگری تز جمله Airprint به صورت مستقیم پرینت بگیرید.

منبع:سایت مهام پرینت

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • maham print

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی