فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر جی 100

BROTHER DCP-J100 Color multifuntion printer

تکنواوژی چاپ:جوهر افشان سه کاره

حداکثر سایز چاپ:a4

ظرفیت سینی کاغذ:100 برگ

توان کاره ماهانه:8000 برگ

نوع اسکنر:flatbed

رزولوشن چاپ سیاه و سفید:25 برگ در دقیقه

سرعت چاپ رنگی:10 برگ در دقیقه

پرت اتصال:Hi Speed USB 2.0
نوع تونر : Brother LC-539 BK , Brother LC-535 CMY

کارکرد تونر مشکی:2400 برگ

کارکرد تونر رنگی:1300 برگ

لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت نهایی brother j100 تماس بگیرید:

مهام پرینت 02188863954

پرینتر جوهر افشان رنگی Brother DCP-J100   با ظاهری منحصر به فرد و جمع و جور به همراه قابلیت ها و ویژگی های خاص و ایده آلش با امکان استفاده ساده به بازار عرضه شده است .

جدیدترین چاپگر جوهرافشان سه کاره برادر مدل Brother DCP-J100 می باشد که امکان پرینت ، اسکن و کپی با کیفیت چشم گیر را برای کاربر انش فراهم می کند .

پرینتر Brother DCP-J100  دارای کنترل پنلی کارآمد به همراه صفحه نمایش بی نظیر می باشد که دسترسی به امکانات پرینت ، اسکن و کپی را امری ساده می سازد .

پرینتر سه کاره جوهر افشان Brother DCP-J100  در برابر کیفیت و سرعتی که به کاربرانش در انجام امور پرینت ، اسکن و کپی ارائه می دهد کاملا مقرون به صرفه می باشد و هزینه های چاپ را برای کاربرانش در پایین ترین سطح ممکن نگاه می دارد .

با استفاده از جوهر های با کیفیت و با دوام در پرینتر Brother DCP-J100  می توانید به پرینت هایی واضح و روشن به همراه کیفیت بالا دست یابید .

در حین کار با پرینتر سه کاره جوهر افشان Brother DCP-J100  قادر هستید تا چاپ هایی بدون حاشیه را بدست آورید . چاپ بدون حاشیه را می توان از مزایای این پرینتر جوهری به حساب آورد.

جوهر های چاپگر Brother DCP-J100  به کاربران این امکان را می دهد تا از لحظه پر کردن جوهر تا پایان آن ۲۴۰۰ برگ با جوهر مشکی و ۱۳۰۰ برگ را با جوهر های رنگی به چاپ برسانند و از چاپ بی حاشیه و واضح و دقیقشان لذت ببرند .

این چاپگر می تواند در زمانی مناسب در حدود ۲۵ برگ در دقیقه برای اسناد سیاه  سفید و ۱۰ برگ در دقیقه برای اسناد رنگی امور چاپی را با سرعتی چشم گیر پیش ببرد .

منبع:سایت مهام پرینت

  • ۹۹/۰۲/۰۴
  • maham print

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی