فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

فروش انواع پرینترو لوازم جانبی

فروش پرینتر باکادری مجرب و بدون واسطه و همچنین پشتیبانی تعمیر وسرویس انواع پرینترها

  • ۰
  • ۰

HP Officejet 8035 All-in-one Printer

پرینت – کپی – اسکن – فکس
تکنولوژی پرینت : جوهرافشان
حداکثر سایز چاپ : A4
رزولوشن چاپ مشکی : 1200×1200 dpi
رزولوشن پرینت رنگی : 4800×1200 dpi
سرعت پرینت مشکی : 20 برگ در دقیقه
سرعت پرینت رنگی : 10 برگ در دقیقه
ظرفیت سینی کاغذ : 225 برگ
توان چاپ ماهانه : 20.000 برگ
فیدر : دارد
کارتریج جوهری : HP 910 cmyk
ظرفیت تونر مشکی : حدود 300 برگ
ظرفیت تونر رنگی : حدود 315 برگ
لطفا برای اطلاع از موجودی و قیمت نهایی HP 8035 تماس بگیرید:

مهام پرینت 02188863954

 

چاپگر هوشمند HP officejet 8035 All-in-one Printer قادر است تا تمام امور چاپی مد نظر شما را با کیفیت فوق حرفه ای پیش ببرد . کمک به صرفه جویی در زمان با میانبر های smart task و امکان صرفه جویی در هزینه ها با استفاده از امکان چاپ پشت و روی اتوماتیک بر روی پرینتر HP officejet 8035 All-in-one Printer برای کاربران فراهم است . صاحبان کسب و کار می توانند از چاپگر HP officejet 8035 All-in-one Printer برای استفاده و پیش برد آسان کارهای چاپی خود استفاده کنند .

به دلیل وجود امکانات اتصالی کامل و کاربردی از جمله امکان اتصال WiFi بر روی پرینتر چهار کاره HP officejet 8035 All-in-one Printer می توانید ب سادگی از تمام دستگاه های همراه هوشمندتان پرینت هایتان را دریافت کنید . در حین چاپ با پرینتر HP officejet 8035 All-in-one Printer به دلیل سطح رزولوشن بالا و مناسب و همچنین با استفاده از جوهرهای اورجینال اچ پی می توانید اسناد و تصاویر خود را با کیفیت حرفه ای به چاپ برسانید .

فیدر یا کاغذکش اتوماتیک تعبیه شده بر روی پرینتر HP officejet 8035 All-in-one Printer به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند به سادگی با کمترین وقفه کسب و کارشان را پیش ببرند . فیدر اتوماتیک این چند کاره اچ پی ۳۵ برگ ظرفیت دارد با استفاده از صفحه نمایش رنگی تعبیه شده بر روی پرینتر HP officejet 8035 All-in-one Printer می توانید روند انجام کارهای چاپی خود را افزایش دهید .

در عین دارا بودن ویژگی ها و قابلیت های خاص و کاربردی و بروز بر روی پرینتر HP officejet 8035 All-in-one Printer ویژگی های دیگری برای افزایش امنیت امور چاپی شما نیز روی این چاپگر تعبیه شده است که روند انجام کارها را برای کاربرانبا امینیت بالایی همراه می سازد . می توان گفت که به طور قطع پرینتر HP officejet 8035 All-in-one Printer یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در دفاتر کاری کوچک و خانه ها می باشد .

منبع:سایت مهام پرینت

  • ۹۸/۱۱/۱۳
  • maham print

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی